حجم ویدیو: 32.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ساعت 18:50روز بیست‌و‌پنجم تیر امسال و به‌دنبال به صدا درآمدن آژیر دودزای طلافروشی آغاز شد. مأموران کلانتری 140 باغ فیض بلافاصله راهی محل شده و در تحقیقات اولیه صاحب طلافروشی گفت: 2مرد و یک زن درحالی‌که ماسک بهداشتی به‌صورت داشتند، وارد مغازه شدند. یکی از آنها اسلحه را به سمت من گرفت و خواست ساکی که به همراه داشت را از طلاهای داخل ویترین پر کنم. در این میان پایم به سیستم آژیر طلافروشی خورد و آژیر به صدا درآمد و از آنجایی که مجهز به سیستم دودزا بود، دود مغازه طلافروشی را در برگرفت و سارقان متواری شدند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و موفق شدند رد سارقان را قبل از آنکه دومین نقشه سرقت خود را اجرا کنند در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران به‌دست آورند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره یکم پس از هماهنگی‌های قضایی بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت راهی مخفیگاه متهمان در قم شده و آنها را بازداشت کردند.

متهمان دستگیر شده در تحقیقات مدعی شدند که بعد از سرقت ناموفق از طلافروشی در تهران تصمیم به سرقت طلافروشی در قم داشتند که به دام افتاده‌اند.سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهمان دستگیر شده برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات تکمیلی از آنان آغاز شده‌است.

کدخبر: 808397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟