کشته شدن عامل شهادت چغــازردی فرمانده ایست و بازرسی میناب + عکس

به گزارش رکنا، ســـردارغلامـــرضا جعفـــری فرمانـــده انتظامـــی اســــتان هرمزگان در تشریح این خبر گفت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر میناب با رصد عناصر اصلی قاچاق مواد‌مخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد‌مخدر به صورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع شدند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در ادامه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور هشتبندی- میناب خودروی پژو پارس این باند را شناسایی کردند.

پس از آن مأموران بلافاصله دستور ایست دادند اما راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند، بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشتند و با توجه به تنگ شدن عرصه اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و اشرار مسلح حامل موادمخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند یک نفر از اشرار مسلح را که از عاملین شهادت شهید «فراجا» حجت‌الله دشتبانی بوده به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف کنند.

در بازرسی از خودرو و محل زمینگیر شدن قاچاقچیان مقدار ۲۰۰کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد. سایر عناصر این باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان ادامه دارد.
سرگرد حجت‌الله دشتبانی فرمانده ایستگاه بازرسی چغازردی میناب  بود که  19تیر سال 98 طی درگیری با قاچاقچیان مسلح موادمخدر به شهادت رسید.

کدخبر: 781284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟