دوستی واقعی خانم بازیگر با گرگ وحشی / لادن مستوفی همه را شوکه کرد + فیلم
حجم ویدیو: 2.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

لادن مستوفی در 20 اسفند 1351و در تنکابن به دنیا آمده است. لادن مستوفی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است.لادن مستوفی یکی از بازیگران کم حاشیه ، گزیده کار و بسیار محبوب سینما و تلویزیون ایران است. لادن مستوفی خواهر دیگر هم دارد که خودش فرزند سوم و وسطی خانواده است.  لادن مستوفی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است.

لادن مستوفی در فیلم برف  آخر ایفای نقش داشته است . این خانم بازیگر ارتباط بسیار خوبی با حیوانات دارد اما گفته می شود این بار دوستی او با یک گرگ وحشی از عجیب ترین ارتباط ها با او بوده است.

گرگ الفایی که در فیلم برف آخر حضور داشت و برای فیلم برداری از آن استفاده می کردند ، این بار با لادن مستوفی دوست شده بود و در جمع در کنار ایشان می ماند. لادن مستوفی هم بدون واهمه او را در آغوش می کشید.

رابطه صمیمی که میان لادن مستوفی و گرگ وحشی در فضای واقعی شکل گرفت ، تعجی بسیاری از مخاطبان را به همراه داشته است . او نیز جلوی دوربین درباره ارتباط خود و این گرگ توضیحاتی را ارائه می دهد.

فیلم برف آخر و ماجرای سخت انتخاب گرگ وحشی

فیلم سینمایی «برف آخر» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی به روزمرگی‌های یک دامپزشک می‌پردازد و پس از امین حیایی ، حضور لادن مستوفی در این فیلم قطعی شده است.

همچنین تاکنون حضور آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری، امید گل‌زاده طراح گریم، علی نصیری نیا طراح صحنه و لباس، امیر حاتمی صدابردار، رضا کشاورزی دستیار اول کارگردان، لاله مستوفی برنامه‌ریز، شیما باقری منشی صحنه، حسن شجاعی عکاس، علی بهرمند جانشین تولید و منصوره بسمل به‌عنوان مشاور رسانه‌ای در این پروژه سینمایی قطعی شده است.

لادن مستوفی

لادن مستوفی در فیلم گذر موقت

گریم متفاوت بازیگران زن

لادن مستوفی


کدخبر: 769519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟