فیلم جدید از خانم بازیگر گاندو !
حجم ویدیو: 3.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

سارا منجزی پور متولد ۶ مهر ۱۳۶۱ در اهواز بازیگری ایرانی است. سارا منجزی پور اصالتا اهوازی است. سارا منجزی پور فارغ التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم خنده در باران آغاز کرد. سارا منجزی پور در زمینه مدلینگ فعالیت حرفه ای دارد. از نزدیک ترین دوستان سارا منجزی پور فریبا نادری است.

سارا منجزی در استوری اینستاگرام فیلم خوانندگی خود و خواهرش را منتشر کرد.

بیوگرافی سارا منجزی

سارا منجزی بازیگر خوش چره سینمای ایران است. سارا منجزی زاده 7 دی سال 1361 در شهر اهواز است. او دو برادر دارد. نزدیکترین دوستان سارا منجزی هلیا امامی و فریبا نادری هستند.

سارا منجزی نخستین بار در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی دری ایفای نقش کرد.محمدرضا شریفی نیا باعث ورود او به دنیای بازیگری شد و کلاس های فن بیان و بازیگری را تحت نظر این بازیگر گذراند.سارا منجزی فارغ التحصیل رشته معماری است. او با بازیگر شدن به شهرت رسید و سپس وارد حرفه مدلینگ هم شد.

نسبت خانوادگی سارا منجزی با مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی کارگردان ایرانی معروف، با جناق برادر سارا منجزی پور است، ولی او حاضر نیست به دلیل خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد.

فیلم های سارا منجزی

از فیلم های معروف او می تواند به کلاه پهلوی، دختران دم بخت، دردسر بزرگ، پایتخت، خنده در باران، از یاد رفته، خانه ای در کنار دریا و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد نام برد.

ازدواج سارا منجزی پور

هر بازیگری با دیده شدن چهره‌اش خواه و ناخواه حاشیه‌هایی را به همراه دارد و سارا منجزی پور نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. حضور متوالی او در کنسرت‌های محمد علیزاده شایعه ارتباط او با این خواننده را مطرح کرد که از طرف خود اون این قضیه تکذیب و دلیل حضور طراحی لباس در این اجراها بوده است.

سارا منجزی پور هنوز ازدواج نکرده ولی می‌گوید عاشق شده است اما دنبال عشق نیست و برای ازدواج جفت روحی می خواهد که آرامش پیدا کند.

کدخبر: 769230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟