رفتار شرم آور شقایق دهقان در این عکس /  افسردگی شدید بعد از طلاق

شقایق دهقان کارهای هنری را از سن 18 سالگی آغاز کرد. شقایق دهقان در کشور آلمان متولد شده است. شقایق دهقان کارش را با حضور در سریال های طنز مهران مدیری آغاز کرد. شقایق دهقان از سال 1394 در برنامهٔ خندوانه به اجرای استند آپ کمدی پرداخته است. تازه ترین عکس شقایق دهقان را در اینستاگرام ببینید.

کاربران در فضای مجازی ادعا کرده بودند که شقایق دهقان دچار پس از طلاق دئچار افسردگی شده است.

بوسه شقایق دهقان

شقایق در فضای مجازی هم حضور فعالی دارد البته نوع حضور شقایق با بسیاری از سلبریتی های دیگر متفاوت است و خانوم بازیگر بیشتر به عنوان یک کنشگر اجتماعی در اینستاگرام حضور دارد و سعی می کند نسبت به وقایع و رخدادهای اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان می دهد. از جمله این واکنش ها می توان به ماجرای بهاره رهنما و ویدویی که در مورد دست و پا دار بودن منتشر کرد و یا پیوستن شقایق دهقان به هشتگ من هم شمعی روشن خاهم کرد به یاد شهدای هواپیمایی اوکراینی اشاره کرد.

بچگی شقایق دهقان

همین موضوع باعث شده که تعداد فالوورهای شقایق به نسبت خیلی از همکارانش نسبتاً پایین و حدود 500 هزار نفر باشد.

شقایق دهقان

البته شقایق به تازگی در تصاویر و عکس هایی که منتشر می کند کمی شیطنت به خرج می دهد و سعی می کند تا با استفاده از چهره جذاب و کمی سرخاب سفیداب دل فالوورها را بیشتر از پیش بدست بیاورد.

ژست عجیب و منشوری خانوم بازیگر با غول بچه اش!

اواخر دی ماه جشن تولد پسر شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی بود که انتشار تصاویری از نویان 14 ساله در کنار مادرش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. این تصاویر دو نکته داشت. اول هیکل بسیار بزرگ نویان که به نسبت یک پسر بچه 14 ساله خیلی بزرگ و عجیب است. مورد دوم اما ژست منشوری شقایق با پسرش بود که خیلی به ژست های مادر و فرزندی شبیه نبد و بیشتر زن و شوهری بود.

پسر شقایق دهقان

شقایق خانوم پیر نمیشه ولی خوشگل تر میشه!

شقایق دهقان متولد اسفند ماه سال 57 است. یعنی تا یک ماه دیگر 44 ساله می شود. خانوم شیرزاد ساختمان پزشکان چندی پیش دو تصویر از حالا و 19 سال پیشش در کنار خواهر زاده خود نشان داد که نه تنها پیر نشده بلکه به گفته کاربران جوان تر و خوشگل تر هم شده!

شقایق دهقان سلبریتی

وقتی شقایق حجاب رو فقط تو پوشوندن مو می دونه!

شقایق دهقان به لباس و پوشش کردی عبلقه زیادی دارد و چند مدت پیش هم عکسی با لباس کردی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که البته خودسانسوری خانم دهقان در این عکس سوژه شد.

البته خانم دهقان در این تصویر یک سربند هم به سر دارد که برای قوم کورد می باشد. اما ربطش به کت جینی که به تن دارد مشخص نیست!

شقایق دهقان در مکانی که رفته عکس های دیگری هم گرفته است که یکی از آن ها را استوری کرد و نکته قابل توجه در این تصویر تیشرت او می باشد. ظاهرا تنها چهار تار مو برای بازیگران خطا است اما تیشرت آستین کوتاه و نشان دادن دست ها تا بازو مشکلی ندارد!

قرتی بازی شقایق دهقان با آهنگ هایده

شقایق دهقان از شروع ویروس کرونا تا به حال سه بار مبتلا شده است و آخرین بار هم چند روز ماه پیش بود که با حالی ناخوش ویدیویی از خود منتشر کرد و اعلام کرد حالش بسیار وخیم است اما مدتی می شود که خانم بازیگر خوب شده اند و خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از رقص و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

کدخبر: 767458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟