حمله همسر روسی به سردار آزمون ! / سگت مهمتره یا دختر بیمارت ! + گفتگوی تاسف انگیز

سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود سردار آزمون و او از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند.رسانه‌های روسیه از تعیین زمان دادگاه برای رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده‌اند.

ساعاتی پیش، اسپورت اکسپرس روسیه در گزارش جدیدی در خصوص آزمون منتشر کرده است. این سایت پیش تر خبر داده بود. یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. طبق گزارش این سایت روسی، دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه سردار آزمون است اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد. مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد.

سردار آزمون

سردار آزمون

سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه 12 هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل 25% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه 3 میلیون یورو دریافت می کند و آلیا می خواهد 750 هزار یورو از آزمون بگیرد.

رسانه طرفداری هیچ یک از ادعاهای مطرح شده در گزارش اسپورت اکسپرس روسیه را تایید نمی کند، اما از آنجایی که نمی توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس، بدون یک واژه اضافه منتشر می شود. امیدواریم آنچه این سایت روس، از زبان یک وکیل علیه سردار آزمون مطرح کرده، صرفا اتهاماتی کذب و به قصد باج خواهی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از این پرونده به سلامت بیرون بیاید.

گزارش امروز اسپورت اکسپرس روسیه

سایت روسی در گزارش امروز خود برخی از زوایای جدید مربوط به پرونده سردار آزمون پرده برداشته است. این سایت اعلام کرده در جلسه استماع 8 دسامبر، نه آزمون و نه هیچ کدام از نمایندگان او حاضر نبوده اند.

آن طوری که گزارش شده، آلیا، دختر روس که ادعا می کند مادر فرزند آزمون است، در سال 2018 و زمانی که سردار در روبین کازان بوده، با او آشنا شده و دختر آلیا در می 2021 به دنیا آمده است. حالا و با داغ شدن اخبار مربوط به انتقال قریب الوقوع آزمون به یک باشگاه بزرگ و خروجش از روسیه، خبرنگار اسپورت اکسپرس برای مشخص شدن زوایای مختلف پرونده، سراغ وکیل آلیا، آندری دیمیتروف، رفته است. دیمیتروف در مصاحبه اش اعلام کرده نادیده گرفتن جلسه دادگاه کمکی به آزمون نخواهد کرد:

    امیدواریم او تا پایان قرارداد فعلی اش با زنیت که تابستان آتی باشد، در روسیه بماند. جریان رسیدگی به پرونده همچنان در جریان است و اگر او زنیت را ترک کند، قاضی در مطلع کردنش به مشکل خواهد خورد. این مهم ترین مشکل ما است. وزارت دادگستری می تواند برای خبر دادن به آزمون وارد شود، ولی اوضاع سخت خواهد شد، چون همه موارد لازم و مکاتبات باید به کشور دیگری ارسال شود. با این حال، بدون شک پرونده را تا پایان دنبال خواهیم کرد.  

خبرنگار اسپورت اکسپرس: اگر دوباره به این اطلاع رسانی ها بی تفاوت باشد، چه؟

    اگر دوباره بخواهد دادگاه را نادیده بگیرد، تصمیم براساس شواهد و اسناد فعلی در دسترس اتخاذ خواهد شد.  

اگر نخواهد به حکم دادگاه عمل کند، چطور می توان او را مجبور کرد؟

    روسیه توافقی کتبی در دسترس دارد که براساس آن، اگر متهم در ایران زندگی کرده یا ملیت آنجا را داشته باشد، اسناد و احکام پذیرفته شده تلقی می گردند. به این معنا است که آنها تصمیم دادگاه را قبول دارند. در این مورد، متهم شهروند ایران است و مشکلی نخواهد بود.  

اگر سردار در جریان دادگاه، حاضر نشود، پروسه چقدر طول می کشد؟ آیا می توان انتظار داشت روند رسیدگی قبل از پایان قرارداد این بازیکن با زنیت به نتیجه برسد؟

    فکر می کنم حتی بدون حضور او هم، جریان رسیدگی تا قبل از تابستان، به نتیجه برسد.  

دختری که سایت اسپورت اکسپرس ادعا کرده دختر سردار آزمون است

صحبت های آلیا

نماینده اسپورت اکسپرس همچنین با آلیا هم صحبت کرده است. این دختر در خصوص انتقال احتمالی آزمون و اینکه مهاجم ایرانی به دخترش کمکی می کند یا نه، این طور گفته است:

    در پاییز، سردار و من شرایط را بررسی کرده و روی شروطی که برای هر دو طرف مناسب باشد، توافق کردیم، ولی فعلا حتی یک پیشنهاد هم از جانب او دریافت نکرده ایم. فکر می کنم فقط می خواهد قبل از ترک روسیه، برای خود زمان بخرد. با این حال، باید برای هر چیزی، التماسش را بکنیم و پول با تاخیر زیاد، منتقل می شود. مثلا در ابتدای دسامبر از او درخواست 50 هزار روبل (حدود 700 دلار) برای هزینه های درمانی مغز و اعصاب دخترم کردم. دو هفته طول کشید تا پول به دستم برسد و به شرطی پرداخت انجام شد که گزارش کامل و رسیدها برایش ارسال شود و اگر مبلغ درمان کمتر از 50 هزار روبل شد، باقی مبلغ، عودت داده شود.  

سردار آزمون

    خدا را شکر توانستیم روند درمان را شروع کنیم، ولی چنین رویکردی، اصلا نشان از نیت سردار برای کمک داوطلبانه ندارد. در شرایطی که سگش با جت خصوصی پرواز می کند، دخترش دو هفته منتظر دریافت هزینه درمان بود. به نظر می رسد همه چیز واضح است و ماجرا باید در دادگاه فیصله پیدا کند.  

    وکیلم هر کاری لازم است برای رسیدگی سریع توسط دادگاه انجام می دهد، ولی چنین پروسه ای نمی تواند خیلی زود طی شود. طی کردن روند قانونی زمان بر است. فکر می کنم باید مراجع قانونی مربوط به حقوق کودکان در سن‌پترزبورگ را هم در جریان بگذاریم، چون همه حق و حقوق دخترم پایمال شده است.

در آستانه بازی های حساس باشگاهی و ملی، این گزارش می تواند برای سردار حاشیه ساز شود، اما تصور می کنیم آزمون در این سال ها به حدی با تجربه شده که می تواند مانع تبدیل این حواشی به بحران شود. رسانه طرفداری تاکید می کند بازنشر این مطلب که در سایت روسی منتشر شده، به منزله تایید این گزارش نیست و باید منتظر اظهار نظر رسمی مراجع قانونی و معتبر باقی ماند.

منبع : طرفداری

کدخبر: 764345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟