اظهارات سعید سهیلی درباره خانم بازیگر گشت ارشاد
حجم ویدیو: 13.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود ریحانه پارسا به ترکیه ماجرت کرد ریحانه پارسا حواشی زیادی  در فضای مجازی دارد ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا در گشت ارشاد 3 بازی کرد.

به گزارش رکنا،سعید سهیلی که به تازگی فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» را روی پرده سینما برده است، در مصاحبه‌ای تصویری درباره ریحانه پارسا، گلشیفته فراهانی و ماجرای مهاجرتشان صحبت کرد.

سعید سهیلی در پاسخ به این سوال که آیا ریحانه پارسا را بخشیدید گفت: «من و تو چه کاره‌ایم که آدم‌ها را ببخشیم؟ ریحانه پارسا چه کار کرده که ما او را ببخشیم یا نبخشیم؟ یک انسان تصمیم گرفته، مهاجرت کنه، چه ربطی به من دارد؟ بعضی از آدم‌ها ستاره هستند، در هر جای که بروند دیده می‌شوند، مثل گلشیفته فراهانی، اگر ریحانه پارسا، ستاره باشد، که امیدوارم باشد، در هر کجای دنیا که برود او را خواهیم دید و اگر نباشد هم فراموش می‌شود.»

او درباره دلیل مهاجر ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی ادامه داد: «به نظرتون ستاره می‌تونه باشه؟ من با بازیگران زیادی کار کردم و اینجا شهادت می‌دهم که در مدت فیلمبرداری «گشت ارشاد ۳» دختری معصوم‌تر، محجوب‌تر، آرام‌تر و بی‌حاشیه‌تر از ریحانه پارسا ندیدم. بازیگران می‌آیند یا گوشی دستشان است، یا در حال شیطنت هستند، اما صدای این دختر در نمی‌آمد. باید دید که چه کار کردیم که کسی مثل گلشیفته فراهانی و ریحانه پارسا می‌روند و چه باید انجام دهیم که اینگونه نشود؟

واکنش ریحانه پارساغ به اظهارات سعید سهیلی

ریحانه پارسا با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت:

کاش واژگان توان جبران بعضی چیز ها را داشت…

کاش شما می دونستید چه مقداربرای من عزیزید، چقدر تاج سرید…

عموی عزیزم جان دلم، ممنون که اینطور بزرگوارانه پای نقشِ یادگاریِ من، شما و این روز های مردم عزیزمون ایستادید!

مهر و محبت شما از هر کس که شما رو یک بار هم دیده پوشیده نیست…

سرتون سلامت

از طرف مهوشِ گشتِ 3 به بهانه اکران موفق این روز های آن

ریحانه پارسا عکس جدیدی را با دوستش در فضای مجازی منتشر کرد. استایل نامتعارف او در کنار گردش خیابانی با دوست جدیدش توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

ریحانه پارسا

تتوی دست ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که برای دیده شدن تقریبا دست به هر کاری زده است در اقدامی عجیب روی انگشتان دستش حرف های یک فحش بد را خالکوبی کرد که ما سانسورش کردیم.

ریحانه پارسا

یکی از ترفندهای پیج ها برای دیده شدن و تبلیغ کردن این است که یک پیام ساختگی یا بعضا واقعی از فالوورها که درخواستی دارد منتشر می کنند.

مثلا می گویند « تو کدام آرایشگاه می روی که انقدر موهایت خوب است؟» یا «لباس هایت را از کجا می خری؟» به گزارش وقت صبح سلبریتی مورد نظر هم ظاهرا پاسخش را در استوری می دهد.

این قضیه محدود به سلبریتی ها هم نیست و حتی چهره هایی که به عنوان کارشناس سیاسی و خبرنگار هم خود را معرفی می کنند از این ترفند فیک برای تبلیغات استفاده می کنند.

خنده دار است که مثلا کسی که خود را تحلیلگر سیاسی می نامد مثلا می گوید «دختر عمه جان این شیرینی ها را برای تولدم فرستاده» و پیجش را معرفی می کند.

تبلیغات عیب نیست اما دروغ کار درستی نیست و می توان مستقیما گفت اینها آگهی است.

فیلم گشت‌ ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است.

 ریحانه پارسا که مدتی پیش به تعریف و تمجید از سعید سهیلی پرداخته بود و گفته بود اگر فقط یک مرد در سینمای ایران باشد او کسی نیست جز آقا سعید خان سهیلی گویا به یکباره نظرش کلاً عوض شد!

ریحانه پارسا

ریحانه روز گذشته استوری منتشر کرد و از عوامل گشت ارشاد سه علی الخصوص تهیه کننده اش محمد شایسته انتقاد کرد و نوشت: اون فیلیمی که همه جا از فروش بالاش صحبته و هنوز دستمزد قرارداد منو نداده من توقعی از سود فروش ندارم ...یک درصد اگه به خاطر حضور من دارید می رید فیلم رو ببینید بدونید که هیچی از اون فیلم به من نمی رسه...حتی حق خودم...بعد این آقا (محمد شایسته) داره پول پارو می کنه....

ریحانه پارسا

سواستفاده گشت ارشادی ها از ریحانه پارسا برای فروش فیلم!

گشت‌ ارشاد ۳ از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی‌اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌رفتن عباس را فراهم می‌کند.

 البته همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد

اما فکر نکنید که عبور گشت‌ارشاد ۳ صرفا به خیالپردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه.

ریحانه پارسا

کدخبر: 759819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟