عکس جدید از بازیگر جنجالی در کریسمس

ریحانه پارسا فیلم ها و عکس های مختلفی به بهانه های گوناگون از خودش منتشر می کند. ریحانه پارسا یکی از چهره های پرحاشیه در اینستاگرام است. ریحانه پارسا در فیلم سینمایی گشت‌ ارشاد 3 بازی کرده است. انواع تتوها را روی دست و گردن ریحانه پارسا می توان دید. در ادامه تیپ و آرایش  کریسمسی ریحانه پارسا را ببینید.

ریحانه پارسا کریسمس

ریحانه پارسا عکس جدیدی را با دوستش در فضای مجازی منتشر کرد. استایل نامتعارف او در کنار گردش خیابانی با دوست جدیدش توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

ریحانه پارسا که برای دیده شدن تقریبا دست به هر کاری زده است در اقدامی عجیب روی انگشتان دستش حرف های یک فحش بد را خالکوبی کرد که ما سانسورش کردیم.

یکی از ترفندهای پیج ها برای دیده شدن و تبلیغ کردن این است که یک پیام ساختگی یا بعضا واقعی از فالوورها که درخواستی دارد منتشر می کنند.

تتوی  ریحانه پارسا

مثلا می گویند « تو کدام آرایشگاه می روی که انقدر موهایت خوب است؟» یا «لباس هایت را از کجا می خری؟» به گزارش وقت صبح سلبریتی مورد نظر هم ظاهرا پاسخش را در استوری می دهد.

این قضیه محدود به سلبریتی ها هم نیست و حتی چهره هایی که به عنوان کارشناس سیاسی و خبرنگار هم خود را معرفی می کنند از این ترفند فیک برای تبلیغات استفاده می کنند.

خنده دار است که مثلا کسی که خود را تحلیلگر سیاسی می نامد مثلا می گوید «دختر عمه جان این شیرینی ها را برای تولدم فرستاده» و پیجش را معرفی می کند.

بیلبور  ریحانه پارسا

تبلیغات عیب نیست اما دروغ کار درستی نیست و می توان مستقیما گفت اینها آگهی است.

فیلم گشت‌ ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است.

 ریحانه پارسا که مدتی پیش به تعریف و تمجید از سعید سهیلی پرداخته بود و گفته بود اگر فقط یک مرد در سینمای ایران باشد او کسی نیست جز آقا سعید خان سهیلی گویا به یکباره نظرش کلاً عوض شد!

ریحانه روز گذشته استوری منتشر کرد و از عوامل گشت ارشاد سه علی الخصوص تهیه کننده اش محمد شایسته انتقاد کرد و نوشت: اون فیلیمی که همه جا از فروش بالاش صحبته و هنوز دستمزد قرارداد منو نداده من توقعی از سود فروش ندارم ...یک درصد اگه به خاطر حضور من دارید می رید فیلم رو ببینید بدونید که هیچی از اون فیلم به من نمی رسه...حتی حق خودم...بعد این آقا (محمد شایسته) داره پول پارو می کنه....

گشت‌ ارشاد ۳ از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی‌اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم

 البته همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد

اما فکر نکنید که عبور گشت‌ارشاد ۳ صرفا به خیالپردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه.

جنجال ریحانه پارسا در گشت ۳

پایان بندی فیلم هم بسیار کلیشه و تکراری است. پیام اخلاقی که در آخر داده می‌شود حرف تازه‌ای برای مخاطب ندارد و تنها ابتذال را ادامه می‌دهد. مخاطب در طول فیلم به شوخی‌های همیشگی می‌خندد، ولی نکته جدیدی در بار معنایی فیلم نمی‌بیند.

در سال‌های اخیر با پدیده‌ای به نام کیفیت فدای کمیت در سینما روبه رو هستیم، که نتیجه آن تعداد زیادی فیلم‌های سخیف و مبتذل و صرفا فروش بالای فیلم است.

رقابت با فیلم قهرمان اصغر فرهادی

سینمای ایران در تاریخ ۲۹ آبان تا ۵ آذر۱۱ میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان فروش از سینما داشته و نزدیک به ۵۱۰ هزار و ۸۸۰ مخاطب را به سینما کشانده است. این رقم نسبت به همین زمان در هفته قبل آن تقریبا دو برابر شده است.

پیش از اکران گشت ارشاد ۳ فیلم تازه اصغر فرهادی (قهرمان) رکورد فروش را در هفته اول اکران رد کرده بود. قهرمان در ۱۰ روز اکران توانست رقمی معادل چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به دست آورد. اما بعد از اکران این فیلم قهرمان به رده سوم جدول رفت و حالا صدر نشین فروش سینما‌ها گشت ارشاد ۳ است.

جنجال ریحانه پارسا در گشت ۳فیلم «گشت ارشاد ۳» در ژانر کمدی است. قسمت اول این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۱ با فروش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی اکران را پشت سر گذاشت. قسمت دوم این فیلم سینمایی با نام «گشت ۲» در ادامه سری اول ساخته شد و در اکران نوروزی ۱۳۹۵، به فروش ۱۹ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان رسید.«گشت ارشاد۳» ۲۶ آبان اکران شد و توانست چیزی حدود ۱۰ میلیارد فروش کند.

معرفی فیلم

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند. میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد و علیرضا خواجه‌نیا

مدت زمان فیلم:۹۰ دقیقه

توزیع: شایسته فیلم

فروش گیشه تا امروز: ۱۰.۴۰۷.۱۰۵.۷۵۰ میلیارد

بازیگر شدن ریحانه پارسا

تجربه درخشان خانوم  ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.نحوه بازیگر شدن ریحانه پارساخودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

تجربه ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند

سیل پیشنهادات جدید

تجربه اول و بازی درخشانی که ریحانه پارسا داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما ریحانه پارسا تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود.

بلند پروازی در زندگی

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم.

با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه ، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد

چرا ریحانه پارسا تنها زندگی می کند

خیلی از شاخ های اینستاگرامی وقتی از ایران مهاجرت می کنند خانواده خودشا نرا هم به همراه خود از ایارن می برند ولی این اتفاق برای ریحانه پارسا نیفتاد. ریحانه پارسا ادعا می کند که خانواده اش در ایران قصد خارج شدن دارند ولی ممنوع الخروج هستند ! طبق ادعای ریحانه پارسا مادر وی ممنوع الخروج شده ولی هنوز دلیل ممنوع الخروج شدن وی و یا راستی ادعای وی مشخص نیست.ایشان همچنین عکس برادر کوچک خود را به اشتراک گذاشت و ابراز دلتنگی برای خانواده اش کرد. لازم به ذکر است که ریحانه پارسا مدتی پیش با پویان مختاری یکی از مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار ارتباط داشت تا اینکه به دلیل دستگیری های اخیر پویان مختاری به لندن فرار کرده است ولی ریحانه پارسا در همان ترکیه مانده و وضعیت خوبی ندارد.

شایعه ازدواج با روزبه حصاری

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود

حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند که بعدا متوجه سرکار رفتن خود شدند

ازدواج با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) بصورت رسمی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد

منبع: مه شو

کدخبر: 759736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟