یک فیلم از دهه هشتادی ها
حجم ویدیو: 6.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

عمو پورنگ شخصیت مجری و بازیگری در برنامه‌های کودک در تلویزیون است که نقش آن را داریوش فرضیایی ایفا می‌کند. در ویدیو منتشر شده عمو پورنگ در آرایشگاه دیده می شود. داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ متولد یک مرداد ۱۳۵۲ در تهران است و فرزند آخر خانواده است. مادر عمو پورنگ گیلانی است و پدرش از خلخال و آذری است. تسلط عمو پورنگ به زبانهای گیلکی و ترکی آذربایجانی و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. و در ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد.

به گزارش رکنا،  داریوش فرضیایی با انتشار این ویدئو نوشت: مورچه های بی لباس در حال تمرین حرکات نمایشی.

ببینید برای شاد کردن بچه های شما چقدر زحمت میکشن .

او با تشویق آنها که اجرای مشابه برنامه کلبه عمو پورنگ دارند نوشت: احسنت به بچه های خوب گروه « نسل جدید »

سپیده خداوردی، امیر غفارمنش، سارا منجزی‌پور و افشین سنگ‌چاپ جدیدترین چهره‌هایی هستند که به گروه بازیگران «کلبه عمو پورنگ» اضافه شده‌اند.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد بازیگران این مجموعه هستند.

مجموعه کلبه عمو پورنگ، از روز اول فروردین سال ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه دوم رفت و فصل جدید آن، از روز دو شنبه ۷ تیرماه آغاز شد.

 

کدخبر: 731805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟