سرنوشت بد خانم بازیگر بعد از مهاجرت
حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

ریحانه پارسا نام یک چهره ایرانی است که مهاجرت کرد.ریحانه پارسا بعد از اینکه مهاجرت کرد،هر روز با بروز رفتارهای مبتذل در فضای مجازی کابران را حیرت زده کرد.رفتارهای ریحانه پارسا مورد پسند قشر هنرمند و فرهیخته و فرهنگی نبود و ریحانه پارسا برای اینکه فالوورهایش ریزش نکند و بتواند کاری کند که نامش بر سر زبان ها باشد،دست به رفتارهای مبتذل بیشتری زد. ریحانه پارسا اخیرا فیلمی جنجالی از کارهای عجیبش در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، ریحانه پارسا بازیگر زن سابق صدا و سیما که مدتی است به ترکیه رفته به یاد روزهایی که در ایران بوده دو ویدیو منتشر کرد. او در یکی از ویدئو ها کارهای عجیبی را انجام می دهد که تعجب همه را بر انگیخته و به لقب دیوانه را دادند. در این ویدئو با لباس هایی عجیب در حمام می پرد و حرکلت عجیبی انجام می دهد.

او با انتشار این ویدیو ها نوشت :  این ویدیو قسمتی از اجرای تئاتر کروکی در سالن تئاتر مستقل است… به مناسبت روز تهران… شهر من،شهرِ خلاصه شده به چند خاطره زیسته و یک دنیا خاطره نزیسته… تهران، تئاتر، تداعی… گریزی نیست، دلتنگی را راه علاجی نیست… ارادت مهر ۱۴۰۰ استانبول

دلتنگی ریحانه پارسا برای ایران

ریحانه پارسا

ظاهرا وضعیت مثل روزهای اول مهاجرت که ریحانه پارسا خوشحال از اقدامش بود نیست و کم کم او دلتنگ روزهایی است که در ایران سپری کرده است. او همه چیز را مثل یک خواب می بیند، از بازیگر مشهور تلویزیونی تا مدل دسته چندمی در ترکیه و همکاری با برندها و افراد ناشناس آنچه است که در مدت اخیر بر سر ریحانه پارسا آمده است . ریحانه پارسا از خانواده اش خیلی دلتنگ برادر کوچکش است و همیشه ابراز دلتنگی شدید برای او می کند ولی ظاهرا خانواده اش تمایلی برای پیوستن به او در ترکیه ندارند. ریحانه پارسا اخیرا اعلام کرده که از رفتن به این راه پشیمان است و به آخر خط رسیده و امیدی به زندگی ندارد. شاید یکی از دلایل اصلی این صحبت ها شکست در جذب فالوور و کسب درآمد از ایرانی هاست. او می گوید که دیگر امیدی به زندگی ندارد و باخته است و به آرزوهایی که داشته نتوانسته برسد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 728700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟