گوشت قرمز ارزان قیمت را از اینجا بخرید

به گزارش رکنا، سجاد امیر زادگان مدیر شبکه توزیع شبکه هوشمند هست اینجا اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان سامانه هست اینجا وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی عرضه می کند.

وی افزود: در حال حاضر عرضه این محصولات در استان‌های تهران، البرز،اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می شود.

چه اقلامی عرضه می شود + قیمت

مدیر شبکه توزیع شبکه هوشمند هست اینجا ادامه داد: این محصولات شامل گوشت گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هرکیلوگرم 105 هزار تومان همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت 24.5 هزار تومان عرضه می شود.

وی تصریح کرد:این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام(ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود و مردم برای تهیه آن می توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود آن را از فروشگاه های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

امیر زادگان گفت: بر این اساس برای هر کد ملی امکان خریداری 30 کیلوگرم برنج و 3 کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت های یاد شده فراهم شده است.

وی یاد آورد شد که این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟