مناظره یک طرفه دو روحانی ایرانی که کرونا را نمی شناسند! + 3 فیلم پربحث
حجم ویدیو: 5.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا،چندروزی است فیلمی به عنوان سفر بدون ماسک زائران امام رضا(ع) در ایام کرونا به مشهد درحال انتشار درفضای مجازی است. در این فیلم مسافران که از نوع پوشش و چهره آنها اینطور برداشت می شود از کشور افغانستان هستند و برای زیارت به ایران آمده اند.

اینکه عده ای قرار است به زیارت امام رضا(ع)بروند شاید درنگاه اول مشکلی نداشته باشد اما ماجرا از آنجایی آغاز می شود که از پشت دوربین مردی می گوید به مسافران اتوبوس که در ایام کرونا درمسیر زیارت امام رضا(ع) هستند توصیه های عجیب وغریب می کند. او اینطور می گوید: زائران عزیز اگر وارد حرم شدید ازبوسیدن در و دیوار و ضریح غافل نشوید.

این مرد در ادامه می گوید: اگر هرکدام از خادمان حرم برای استفاده کردن ماسک به شما تذکر دادند فقط بگویید چشم. اگر بیشتر اصرار کردند بگویید روحانی کاروان گفته است ماسک نزنید. بگویید اگر این جا ماسک بزنیم داخل حرم هم ماسک بزنیم چه فرقی بین این مکان است.

اتفاقی که تأییدشد

انتشار این فیلم اظهارات زیادی را به همراه داشت ، عده ای دراین باره صحبت کردند که این فیلم دروغ است و صداگذاری شده. عده ای دیگر نیز گفتند این فیلم را برای توهین به مقدسات پخش کرده اند و عده ای دیگر ماجرا را واقعیت می دانند.

با این حالامروز همان روحانی که چنین توصیه هایی را مطرح کرده است کلیپی انتشار داد و همه را تایید کرد سپس روحانی دیگری آن را تایید کرد..

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 674688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟