قتل پسر 20 ساله طلا فروش معروف سیرجان / سارقان مسلح 4 تن را هم مجروح کردند +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 9.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

به گزارش رکنا،سارقان مسلحی که شامگاه یک شنبه در پوشش خریدار و به قصد سرقت وارد طلافروشی شده بودند با اقدام به موقع و هوشمندانه طلافروش و حضور به موقع پلیس، از صحنه حادثه گریختند.
بنا بر این گزارش، سارقان در حالی که سلاح گرم در دست داشتند با ایجاد رعب و وحشت در محل و تهدید به مرگ طلافروش با استفاده از گاز اشک آور و دودزا در تاریکی شب قصد سرقت از این واحد طلا فروشی در خیابان امام در انتهای بازار قدیم سیرجان را داشتند که با اقدام هوشمندانه طلافروش و با مقاومت هفت نفر از این واحد صنفی مواجه شدند.

در جریان درگیری و فرار سارقان، پسر ۲۰ ساله صاحب طلا فروشی به هویت الف -ر هدف شلیک گلوله از ناحیه سینه قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحت جان سپرد.
این گزارش حاکی است در این حادثه، دو مرد ۶۷ و۵۵ ساله و دو جوان ۳۷ ساله(فروشنده و مشتری) نیز زخمی شدند که در بیمارستان های غرضی و امام رضای سیرجان بستری شدند که حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.
قاضی محسن نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در این باره گفت: گروه هایی از پلیس اطلاعات و آگاهی و دیگر مراجع انتظامی برای شناسایی متهمان و جمع آوری دلایل و مستندات در محل حادثه حاضر شدند و تلاش برای دستگیری سارقان فراری ادامه دارد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
توکلی

کدخبر: 657350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟