قاتل دختر جوان تهرانی از اعدام گریخت + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ششم تیر سال 95 با گزارش قتل دختری جوان به نام فریبا در منطقه تهرانسر آغاز شد. مأموران پس از حضور در صحنه جنایت متوجه شدند پسر جوانی به نام میلاد که به این دختر علاقه‌مند بوده او را با 2 ضربه چاقو از پا در آورده است.
در ادامه و با همکاری پدر میلاد، این متهم خودش را به پلیس تسلیم کرد و در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من به فریبا علاقه‌مند بودم و چهار سال از زندگی‌ام را برای او گذاشتم. قصدم ازدواج با او بود اما وقتی به او پیشنهاد دادم که زودتر باهم ازدواج کنیم او جواب منفی داد و ادامه تحصیلش را بهانه کرد تا اینکه متوجه شدم در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده است.

وقتی از او توضیح خواستم گفت که به او علاقه‌مند شده و می‌خواهند ازدواج کنند. من هم ارتباطم را با او قطع کردم اما نتوانستم با موضوع کنار بیایم تا اینکه روز تولدش هدیه‌ای گرفتم و از او خواستم تا برای گرفتن هدیه‌اش به خانه ما بیاید. وقتی فریبا آمد در پارکینگ داخل ماشین نشستیم. من دوباره پیشنهادم را مطرح کردم و او هم مثل دفعات قبل همان پاسخ‌ها را داد که به یکباره عصبانی شدم و با کاردی که همراه داشتم دو ضربه به او زدم و بعد هم از ترسم فرار کردم.
پس از اظهارات متهم و تکمیل پرونده، کیفرخواست علیه او به اتهام قتل عمد صادر شد و متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد و در حالی که حکم برای تأیید به دیوان عالی کشور رفته بود، خانواده متهم موفق شدند رضایت اولیای دم را بگیرند و میلاد 27 ساله را از اعدام نجات دهند.
محاکمه از جنبه عمومی جرم
پس از آن متهم از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. در ابتدای این جلسه متهم در دفاع از خودش گفت: من به فریبا علاقه‌مند بودم و هنوز هم نمی‌دانم چرا مرتکب چنین عملی شدم. در مدتی که در زندان بودم به خاطر ناراحتی و عذاب وجدان چند بار دست به خودکشی زدم و حتی 21 روز در بیمارستان بستری شدم. وقتی حکم قصاصم صادر شد دیگر امیدی به زندگی نداشتم. در این چهار سال من و خانواده‌ام سختی‌های زیادی را متحمل شدیم و حالا از قضات می‌خواهم در مجازاتم تخفیف قائل شوند. پس از اظهارات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟