قتل به خاطر 100 هزار تومان در تهران / 2 قاتل پا به فرار گذاشتند

 دزدان موتورسوار وقتی با مقاومت دوکارگر جوان مواجه شدند یکی از آنها را مجروح و دیگری را که در حال فرار بود با چاقو به قتل رساندند.

به گزارش  رکنا ، ساعت ۶:۳۰ پنجشنبه ۲ مرداد مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل مرد جوانی و مجروح شدن دوستش در خیابان دولتخواه منطقه مرتضی گرد خبر دادند.

با اعلام این خبر بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. با حضور در محل آنها با جسد خونین پسر جوانی و در چند قدمی او دوستش که او نیز مجروح شده بود و روی زمین افتاده بود مواجه شدند.

مرد مجروح در تحقیقات گفت: من و ایمان کارگر مبل‌سازی هستیم. در حال بازگشت به خانه بودیم که موتورسواری دو ترک به سمت ما آمد. آنها با تهدید چاقو از ما خواستند که هر چه پول و وسایل با ارزش داریم در اختیارشان قرار دهیم. اما من و ایمان مقاومت کردیم و موتورسواران با چاقو به من حمله کرده و مرا مجروح کردند.

قتل کارگر مبل سازی برای 100 هزار تومان / قاتلان فراری هستند

او ادامه داد: با مشاهده این صحنه ایمان پا به فرار گذاشت تا بتواند از کسی کمک بگیرد اما سارقان او را تعقیب کرده و باهم درگیر شدند.

لحظاتی طول نکشید که ایمان با ضربه چاقوی موتورسواران روی زمین افتاد و سارقان هم پا به فرار گذاشتند. من بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتم و موضوع را گزارش کردم. من و ایمان ۱۰۰ هزار تومان بیشتر به همراه نداشتیم و دوستم قربانی این پول شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال مقتول به پزشکی قانونی و دستور انتقال دوست ایمان به بیمارستان برای درمان را صادر کرد. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی هویت متهمان و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟