مهناز افشار بین بی حجابی و حجاب گیر کرده است / عکس جدید در آلمان

مهناز افشار هنرپیشه معروف زن ایرانی می باشد. او بازیگری را در سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در مجموعه گمشده آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی چه خوبه که برگشتی، از تهران تا بهشت و دختری در قفس را در کارنامه ی هنری خود دارد. او چند سال پیش با یاسین رامین ازدواج کرده بود که پس از تولد دخترشان از هم جدا شدند.

به گزارش رکنا، به تازگی تصویری از استایل مهناز افشار در اینستاگرام منتشر شده است.

استایل خاص و متفاوت مهناز افشار بازیگر ایرانی در آلمان

عکسی که به تازگی مهناز افشار از استایل خاصش در اینستاگرام منتشر کرده است.

زندگی شخصی مهناز افشار

او (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

استایل خاص و متفاوت مهناز افشار بازیگر ایرانی در آلمان

استایل مهناز افشار بازیگر

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.

استایل خاص و متفاوت مهناز افشار بازیگر ایرانی در آلمان

همسر سابق خانم بازیگر

مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام اش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می ‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونا رو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

استایل خاص و متفاوت مهناز افشار بازیگر ایرانی در آلمان

خانم بازیگر و دخترش برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟