نقشه وحشتناک پدر شکنجه گر برای مادر نازنین زهرا 3 ساله / در مرند رخ داد + فیلم و عکس 16+
حجم ویدیو: 8.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا، این مرد با آزادی از زندان برای انتقام گیری از زنش دست به کار عجیبی زد و پس از فرار به تهران دستگیر شد.

مهر سال گذشته فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن صحنه کودک آزاری دختر سه ساله ای از سوی پدر شکنجه گرش به تصویر کشیده شده بود.

پدر خشمگین با کمربند کودکش را کتک می زد و حتی روی بدن دختر کوچولو که نازنین زهرا نام دارد آثار سوختگی با سیگار نمایان بود و دخترکوچولو شرایط سختی را زیر شکنجه های پدرش تحمل می کرد و اشک می ریخت و پدر جوان در فیلم تکرار می کرد نگاه کن، نگاه کن.

تحقیقات پلیسی رقم خورد و مشخص شد که این پدر سنگدل در شهرستان مرند زندگی می کند و مادرش نیز قبل از انتشار این تصاویر از ربوده شدن دخترش از سوی شوهرش شکایت کرده بود.

بررسی ها نشان از آن داشت که پدر و مادر نازنین زهرا از همدیگر طلاق گرفتند و در حالی که سرپرستی دختر در اختیار مادرش بود، پدر خشمگین با دروغ پردازی دخترش را از خانه مادربزرگش به خانه خود برده و این شکنجه ها را به تصویر کشیده است.

مادر نازنین زهرا چه گفت؟

ماموران در تجسس های پلیسی پی بردند که پدر خشمگین اعتیاد به مواد مخدر دارد و خیلی زود نازنین زهرا در اطراف شهرستان مرند شناسایی شد و تحویل بهزیستی قرار گرفت و تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه داشت که ماموران در تحقیقات گسترده و میدانی اطلاع یافتند که مرد جوان به تهران فرار کرده است.

ردیابی ها ادامه داشت که ماموران در عملیات پلیسی موفق به دستگیری این مرد افیونی شوند.

مادر نازنین زهرا در تحقیقات پلیسی گفت: شوهرم مرد خشنی بود و زمانی که با او زندگی می کردم برای این که بخواهد خواسته هایش را عملی کنم دخترم را اذیت می کرد تا این که به خاطر مسائل اخلاقی شوهرم تصمیم به طلاق گرفتم و دادگاه حضانت نازنین زهرا را به من داد.

وی افزود: من در کنار خانواده ام زندگی می کردم و پدر نازنین زهرا در آن مدت مرا اذیت می کرد و با انجام کارهای خشن مرا وادار می کرد خواسته هایش را عملی کنم و حتی چند بار شیشه های خانه پدر و مادرم را شکست و با داد و فریادهایش برای خانواده ام مزاحمت ایجاد می کرد.

زن جوان ادامه داد: یک روز که در خانه نبودم پدر نازنین زهرا به بهانه دیدن دخترش به خانه پدرم رفته بود و با دروغ پردازی دخترم را همراه خودش به بیرون برده بود و زمانی که از این ماجرا با خبر شدم از پدر فرزندم به خاطر ربودن دخترش شکایت کردم و فکر نمی کردم او به دخترمان آسیبی برساند تا این که یک فیلم به دستم رسید که در آن پدر نازنین با کمربند دخترم را کتک می زد و ضجه های دخترم همراه صدا زدن من بود و در ادامه پدر خشمگین می گفت گوش کن، نمی خواهی بازگردی؟

مادر نازنین زهرا به خاطر فشار و شدت استرسی که با دیدن این تصاویر داشت دست به خودکشی زد که همسایه ها توانستند مادر جوان را به بیمارستان منتقل کنند و او را از مرگ نجات دهند.

پدر شکنجه گر پس از انتقال به زندان همچنان در حال انتقام گیری از همسرش بود تا این که پس از آزادی سناریوی کینه جویانه ای را رقم زد.

انتقام گیری عجیب ازن مادر نازنین زهرا

پدر نازنین زهرا از زندان آزاد شد و پس از یک مدت اعتمادسازی به سراغ همسرش رفت اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که پلیس به سراغ مادر نازنین زهرا رفت و پس از بررسی کیف زنانه مواد مخدر زیادی از کیف مادر جوان به دست آورد و همین کافی بود تا مادر نازنین زهرا بازداشت شود.

زن جوان که در توطئه شوهر کینه جویش گرفتار شده بود توانست با مدرک ثابت کند که این مواد مخدر را شوهرش در کیفش جاسازی کرده است.

مادر جوان آزاد شد و قاضی پرونده برای شوهر شکنجه گر حکم جلب صادر کرد و زن جوان از مرند به تهران سفر کرد و از یک موسسه خیریه که در ماجرای نازنین زهرا از آن ها حمایت کرده بود درخواست کمک کرد.

موسسه خیریه پس از بررسی های قانونی و هماهنگی با کلانتری ۱۱۰ شهدا یک قرار صوری با پدر نازنین تدارک دید و پدر کینه جو که در ماجرای انتقام گیری از زنش فراری بود به تهران سفر کرد و در محل قرار حاضر شد.

پدر نازنین زهرا با حضور در محل قرار از سوی ماموران پلیس تهران دستگیر شد و برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2019-10-11_13-11-43

کدخبر: 509359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟