بلای وحشتناکی که سینا و شاهین بر سر آرزو در بیابان های جنوب تهران آوردند

به گزارش رکنا، قضات دادگاه کیفری استان تهران دیروز با شنیدن سرنوشت تلخ زن تنها دستور بازداشت شیاطین را صادر کردند.

سرنوشت سیاه

یک هفته پیش زنی 37 ساله به نام آرزو درحالی که آشفته و گریان بود خود را به پلیس رساند و با ادعاهای تلخی از دو مرد شیطان صفت شکایت کرد.

این زن که برای تحقیق بیشتر در اداره 16 پلیس آگاهی تهران حاضر شده بود به افسر تحقیق گفت: دو پسر جوان من را به بیرون از تهران کشاندند وقتی نیت شیطانی شان را دیدم التماس کردم اما آن ها بی رحمانه من را کتک زدند و آزارم دادند.

نظریه پزشکی قانونی

با این ادعاها خیلی زود زن تنها با پرونده ای در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفت و کارشناسان پس از اقدامات تخصصی در گزارشی اعلام کردند به صورت دقیق مشخص نیست که این زن تحت آزار قرار گرفته است یا نه ؟ اما آثار ضرب و جرح روی گردن و بدن این زن نمایان است و روشن است به شدت کتک خورده است.

دستور بازداشت

پس از این نظریه پزشکی قانونی، پرونده شیطانی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و این زن جوان در جلسه ای به ریاست قاضی تولیت و با حضور یک قاضی مستشار در دادگاه حاضر شد و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

آرزو در حالی که بغض داشت، گفت: من یک سال قبل به دلیل اختلاف های خانوادگی از همسرم جدا شدم و سرپرستی پسران ۱۳ ساله و یک و نیم ساله ام را به عهده گرفتم. من خودم کار می کردم و مخارج زندگی مان را تامین می کردم .

وی ادامه داد: چند هفته قبل از طریق اینستاگرام با پسر جوانی به نام سینا آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و از من خواست تا به دیدنش بروم. او پسر مودبی بود و با حرف هایش اعتمادم را جلب کرد. به همین خاطر با او قرار ملاقات گذاشتم .

آرزو گفت: وقتی سر قرار رفتم سینا به همراه یکی از دوستانش به نام شاهین دنبالم آمدند. من که فکر می کردم آن ها برای تفریح دنبالم آمده اند و قرار است در خیابان ها دور بزنیم سوار خودرو شدم . ما در میانه راه با هم صحبت کردیم اما آن ها یک باره به سمت بیابان های اطراف جاده قدیم قم رفتند و قصد داشتند مرا آزار دهند که مقاومت کردم. به همین دلیل مرا به شدت کتک زدند. آن ها بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند و سپس از خودرو بیرون انداختند .من همان موقع به کلانتری رفتم و شکایت کردم . پزشکی قانونی نیز آثار کبودی روی بدنم را تایید کرده است.

این زن در حالی که اشک می ریخت، گفت: من در دام شیطانی این دو پسر گرفتار شدم و هرگز فکر نمی کردم آن ها چنین نیت شومی در سر داشته باشند شب و روزم کابوس شده است از خودم بدم آمده که چرا به این مرد اعتماد کردم من مادر دو بچه ام و یک هفته است از زمین و زمان خجالت می کشم.

با شکایت این زن و در حالی که پلیس رد دو پسر شیطان صفت را زده بود دیروز قضات دادگاه دستور بازداشت آن ها را صادر کردند.

قرار است آن ها پس از بازداشت در دادگاه حاضر شوند و از خود دفاع کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟