به گزارش رکنا، این مرد می گوید، هنگامی که در زندان بوده همدستش پسر او را به گروگان گرفته است تا وی قتل را گردن بگیرد.

تابستان سال ۹۷ ؛ یک زن ۳۰ ساله به نام ظریفه داخل خانه اش در مجیدیه تهران کشته شد. شواهد نشان می‌داد این زن که با پسر نوجوانش در خانه اش به تنهایی زندگی می کرد قربانی جنایت خاموش شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیق ها به بررسی تماس های تلفنی ظریفه پرداخت و رد یک مرد جوان به نام بصیر را یافت .

بصیر که اهل افغانستان است، خیلی زود بازداشت شد و قتل را به گردن گرفت .

بصیر گفت :همراه دوستم مراد به خانه ظریفه رفته بودیم تا با او رابطه برقرار کنیم. من وقتی دیدم ظریفه در کیفش پنج میلیون تومان پول دارد وسوسه شدم و در غیاب مراد او را خفه کردم. من پول و گوشی موبایل زن جوان را دزدیدم و فرار کردم.

به دنبال اعتراف های این مرد، وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه پسر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : پدربزرگ و مادربزرگم نظرشان را به من واگذار کرده‌اند و تابع نظر من هستند. به همین دلیل من از طرف خودم و آن ها درخواست دیه دارم . اما اگر قاتل مادرم نتواند دیه را بپردازد ، برایش قصاص می خواهم .

سپس بصیر در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: من قاتل نیستم . آن روز مراد سراغم آمد و از من خواست تا به خانه یک زن تنها برویم و یخچال خانه اش را جابه جا کنیم و در عوض پول بگیریم. من قبول کردم و همراه مراد به آن جا رفتم . من با زن تنها رابطه برقرار کردم و از اتاق بیرون آمدم. مراد و ظریفه در اتاق تنها بودند. وقتی بار دیگر به اتاق رفتم با جنازه زن جوان روبه‌رو شدم. مراد می گفت ظریفه بیش از صد هزار تومان از او پول خواسته و به همین دلیل او را خفه کرده است . من که با دیدن جسد ترسیده بودم آن جا را ترک کردم.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره این که چطور از طریق گوشی موبایل قربانی ردیابی شدی گفت: مراد از گوشی موبایل من با ظریفه تماس گرفته بود و به همین خاطر من بازداشت شدم. من هشت فرزند دارم. بعد از دستگیری مراد پسرم را گروگان گرفته بود تا مجبور شوم قتل را گردن بگیرم. همسرم چند بار سراغ مراد رفته و از او خواسته بود تا پسرم را رها کند اما مراد پسرم را تهدید به مرگ کرده بود. جان پسرم در خطر بود و به همین خاطر من قتل را گردن گرفتم. اما حالا می گویم بی گناهم و مراد قاتل ظریفه است . ولی حالا هیچ نشانی از مراد ندارم و نمی دانم او به کجا گریخته است.

بنابه این گزارش؛در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟