قتل پسر جوان تهرانی توسط دختر همسایه / شیما با ماشین لوکس پدرام را در باغ زیر گرفت

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از پاییز سال 97 به دنبال مرگ مشکوک پسر 33 ساله ای به نام پدرام در بیمارستان آغاز شد. دختر جوانی که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود گفت : من ناخواسته پدرام را با ماشین اسپورتیج زیر گرفته ام.

با این اعتراف شیما بازداشت شد .در این میان پدر پدرام علیه شیما شکایت کرد و دختر جوان بازداشت شد.

وی در بازجویی ها گفت : من و پدرام بچه یک محل بودیم. ما از ۱۰ سال قبل با هم دوست شدیم و به هم علاقه مند بودیم . آن روز تصمیم داشتیم برای تفریح به یک باغ در حاشیه تهران برویم.

وی ادامه داد: چون در باغ بسته بود پدرام تصمیم گرفت خودش در را باز کند. او از من خواست ماشینم را مقابل در باغ پارک کنم. او می خواست از روی ماشین به بالای دیوار برود و در را باز کند اما چون ماشین اتوماتیک بود پایم را روی پدال گاز گذاشتم و ماشین شتاب گرفت و ناخواسته با پدرام برخورد کرد . من که ترسیده بودم بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

با اظهارات این دختر پدر پدرام ادعای قتل عمدی را مطرح کرد.

وی گفت: پسرم و این دختر همیشه با هم درگیر بودند و حتی چند بار با هم کتک کاری کرده بودند .من شک ندارم شیما عمدی پسرم را با ماشین زیر گرفته است .

در حالی که شیما بازداشت بود، کارشناسان با بررسی صحنه تصادف در گزارشی اعلام کردند تصادف عمدی نبوده است و چون خودرو دنده اتوماتیک داشته است و در حالت شروع به حرکت بود به یک باره شتاب گرفته و با پسر جوان برخورد کرده است .

بدین ترتیب ؛ برای شیما قرار منع تعقیب صادر شد و وی با قرار وثیقه آزاد شد .

اما پدر پدرام به قرار منع تعقیب اعتراض کرد و بازپرس رسیدگی کننده به پرونده پیشنهاد برگزاری مراسم قسامه را مطرح کرد.

دیروز قرار بود شیما 32 ساله در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شود و قسم بخورد که بی گناه است. اما پدر پدرام برگزاری مراسم قسامه را نپذیرفت .وی به قضات دادگاه گفت : شیما دختری عصبی بود . چند بار در این سال ها از پسرم خواستم تا رابطه اش را با شیما تمام کند اما پدرام می گفت عاشق اوست. پسرم چون می دانست شیما دختر عصبی است قصد نداشت با او ازدواج کند و به همین دلیل مدت 10 سال فقط با او دوست بود. من شک ندارم شیما از پسرم کینه به دل داشته و به همین دلیل عمدی پسرم را زیر گرفته است .من برگزاری مراسم قسامه را قبول ندارم . ممکن است شیما به دروغ قسم بخورد که بی گناه است. ولی من مطمئن هستم او قاتل و عمدی پسرم را کشته است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده اظهار نظر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟