به گزارش رکنا، روز سه شنبه 9 مهر امسال پسر کوچولوی چهار ساله ای به نام احسان برای بازی و تفریح از خانه شان در منطقه عبدل آباد خارج شد و با توجه به پرجمعیت بودن خانواده اش کسی متوجه نبود پسر کوچک خانواده نشده بود تا این که پس از چند ساعت پدر و مادر احسان متوجه نبود پسرشان شدند.

پدر خانواده که دو زن دارد از فرزندشان پیگیر پسر کوچک خانواده شد اما هیچ یک از آن ها احسان را ندیده بود و همه خواهر و برادرهای احسان از خانه خارج شدند و شروع به جست وجو کردند اما خبری از احسان نبود.

بدین ترتیب پدر احسان با پلیس تماس گرفت و از ماجرای ناپدید شدن پسر چهار ساله اش خبر داد و بدین ترتیب تیمی ازماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به محل ناپدید شدن احسان رفتند و ردیابی ها را آغاز کردند که مشخص شد پسر کوچولو که فرزند یازدهم خانواده است ، برای بازی از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

خانواده احسان، عکس پسرشان را روی دیوارهای خیابان چسباندند و با نوشتن یک شماره تلفن از مردم کمک خواستند تا در صورتی که کسی اطلاعی از پسرشان دارد با آن ها تماس بگیرد.

تحقیقات ادامه داشت که یک زن در همان منطقه عبدل آباد با خانواده احسان تماس گرفت و ادعا کرد پسر گمشده را در میدان تره بار منطقه مشاهده کرده است.

زن جوان به خانواده احسان گفت که پسربچه‌ای با مشخصات احسان گمشده را همراه یک مرد در میدان تره بار مشاهده کردم و حتی یکی از پاهایش مشکل داشت و همین اطلاعات درباره معلولیت پای احسان، کافی بود تا خانواده به حرف های زن جوان اطمینان پیدا کنند.

زن جوان ادامه داد: وقتی به سراغ مرد ناشناس رفتم در حالی که دست احسان را در دست گرفته بود با خونسردی گفت قصد دارد پسر کوچولو را به بیمارستان برساند سپس سوار بر یک خودرو و با سرعت از محل دور شد.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا این که روز پنج شنبه 11 مهر امسال ماموران پلیس آگاهی تهران در پیگیری‌های میدانی پی بردند که پسر کوچولو در شیرخوارگاه آمنه است و در این مرحله پسر کوچولو به آغوش خانواده بازگشت.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به این که خانواده هیچ شکایتی از کسی ندارد پرونده را مختومه اعلام کرد اما تحقیقات برای این که توسط چه کسی و چطور این پسر به شیرخوارگاه آمنه منتقل شده است ؟از سوی ماموران ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟