تجاوز تازه دامادشیطان صفت به دختر 15 ساله همسایه را زیر پله ها

به گزارش گروه آرشیو رکنا، مردی 29 ساله به اتهام تجاوز Rape جنسی به یک دختر 15 ساله در امارات متحده عربی در دادگاه به 10 سال زندان Prison محکوم شد.

این مرد که به تازگی ازدواج کرده بود یک هفته قبل از وقوع جرم Crime همسرش را با ویزای توریستی به این کشور آورده بود که روز حادثه Incident قربانی را با آب نبات در سوپرمارکتش فریب داد و مورد تجاوز جنسی قرار داد. متهم نخست در دادگاه اتهامات وارده علیه خود را رد کرد، اما نتیجه آزمایش دی ان ای به همراه فیلم دوربین مداربسته شواهدی دال بر وقوع جرم از سوی مرد خاطی بود.

متهم با نام ح. ف 29 ساله باید بعد از سپری کردن دوران محکومیتش خاک این کشور را ترک کند. بر اساس فیلم دوربین مدار بسته سه ماه قبل، فرد مظنون دختر بیمار را در سوپر مارکت نزدیک ساختمان محل سکونتش با آب نبات فریب داد، سپس در حین صحبت با قربانی از مغازه خارج و وارد ساختمان می شوند و زیر پله های همانجا دختر نوجوان مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد.

بر اساس تحقیقات دادستانی متهم با توجه به بیماری دختر 15 ساله از شرایط وی سواستفاده کرده است. خانواده قربانی با مرور فیلم دوربین مداربسته متهم را شناسایی کردند. درحال حاضر همسر متهم درخواست طلاق داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟