همخوابی نوعروس با هم دانشگاهی اش لو رفت / داماد بی نوا هانیه را در کلانتری دید

به گزارش گروه آرشیو رکنا، خانواده اش از ترس آبروی شان به خواستگاری رفتند. سور و ساط عروسی جور شد. لیلی و مجنون ازدواج کردند.

اما پس از مدت کوتاهی ، عروس و داماد عاشق به ناکجاآباد زندگی خود رسیدند.

عروس خانم به اتهام رابطه نامشروع با پسری جوان دستگیر شد. آتش خیانت، کانون زندگی آنها را سوزاند و خاکستر کرد.

جالب این که هنوز از هم جدا نشده بودند او اسم دخترهای فامیل را ردیف کرده و برای خودش نقشه می کشید.

برای مرد، زن گرفتن از خرید یک کت و شلوار هم ساده تر به نظر می رسید. شاید او وقتی می خواهد لباس یا کفشی بخرد بیشتر از این حرف ها حساسیت به خرج می دهد.

بعد از طلاق فهمید چه بلایی سرش آمده است. او زخم خورده شلاق بی معرفتی و خیانتی شوم شد که تاب و توانش را برید و امان از کف داد. خانواده مرد جوان از روز اول می گفتند عادی و منطقی زندگی کن.

پوزخند می زد و مسخره شان می کرد. خودش را به این در و آن در زد و قسط و وام جور کرد تا بتواند جشن عروسی آنچنانی بر پا کند.

این اولین اشتباه بزرگ زندگی مشترک این مرد و همسرش بود. می گفت مراسم جشن عروسی در زندگی هرفردی یک شب است با هزار امید و آرزو که تکرار نمی شود.

او و هانیه زندگی مشترک خود را آغاز کردند. آپارتمانی 120 متری سه خوابه اجاره گرفته بودند. پدرش می گفت: پسر جان، چرا این قدر خودت را به رنج و زحمت می اندازی ؟ کرایه یک آپارتمان کوچکتر، بار زندگی و خرج و مخارج تو را سبک تر می کند.

اما عروس و داماد جوان می خواستند با کلاس زندگی کنند.

چند ماه گذشت. آقای همسایه از کله صبح تا بوق شب سر کار می رفت. کمرش زیر بار هزینه های سنگین مسخره بازی هایش خم شده بود.

غفلت او از مسائل عاطفی زندگی و تنها مانده همسر جوانش درد سر ساز شد.

هانیه از صبح تا شب بیرون می زد. به خانه مادرش می رفت و یا سراغی از دوستان قدیمی اش می گرفت.

رفت و آمد با یکی از دوستان دوران دانشجویی که آدم سر به راهی نبود و گرفتاری در شبکه های اجتماعی تلفن همراه از یک طرف و خستگی و بی حوصلگی شوهرش از سوی دیگر ،او را هر روز ازشوهرش دورتر می کرد.

بازداشت عروس جوان با یک پسر هنگام رابطه نامشروع

عروس جوان را دست آخر به اتهام رابطه نامشروع با پسری جوان دستگیر کردند. آن دو در خانه مجردی پسر دانشجو هنگام همخوابی دستگیر شده بودند.

پدر داماد می گوید : یک عمر با آبرو زندگی کردیم و اجازه ندادیم کسی سر از زندگی مان در بیاورد. حالا سر پیری و در دوران بازنشستگی باید انگشت نمای این و آن بشویم.

اگرپسرم مثل آدم و با مشورت بزرگترها ازدواج می کرد، اگرحرف مفت نمی زد و دنبال ریخت و پاش و ولخرجی نمی رفت ، اگر لقمه گنده تر از دهانش بر نمی داشت. و ... .

مرد که قصد داشت به زندگی خود پایان بدهد با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت. او به مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی مراجعه کرده تا با کمک کارشناسان مجرب این مرکز ،راهی برای زندگی اش بیابد.

البته در بررسی مشکل وی می توان به رفتار اشتباه پدر و مادرش نیز اشاره کرد. وی می گوید: پدرم پس از بازنشستگی باحرف های ناامید کننده و نق زدن های وقت و بی وقت، اعصاب همه ما را به هم ریخته بود.

مادرم نیز زندگی ما را با زندگی دایی ام مقایسه می کرد و از روزی که یادم می آید او سر همین مسئله با پدرم جنگ و دعوا داشت.

من می خواستم شیک و با کلاس زندگی کنم و برای همین هم خودم را به زحمت انداختم. از طرفی چون تجربه ای داشتم و بارها شاهد ضعف و ناتوانی پدرم در برابر خواسته ها و انتظارات مادرم بودم به هانیه رو نمی دادم .

حتی گاهی او را‌ آدم حساب نمی کردم و سرش داد می کشیدم. بزرگترین هدف زندگی ام این بود که برای همسرم زندگی خوب و بدون کم و کسری درست کنم تا نتواند سرکوفت بزند .

می گفتم اگر برایش سنگ تمام بگذارم، خانه شیک ، ماشین مدل بالا و پول در اختیارش بگذارم دیگر نخواهد توانست حرفی بزند. افسوس که نمی دانستم به بیراهه می روم.

پول های مرا خرج پسری نامحرم می کرد

مرد اشک هایش را پاک کرد و افزود: هانیه در حق من نامردی کرد،آبروی مرا به بازی گرفت ؛ وقتی فکر می کنم از صبح تا بوق شب زحمت می کشیدم و هانیه پول هایی که در اختیارش می گذاشتم را برای پسری نامحرم خرج می کرد قلبم آتش می گیرد.من ... .

 پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی

کدخبر: 504929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟