قتل سیاوش در قمارخانه ورامین / اعتراف در دادگاه کیفری تهران

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از روز ۲۰ مرداد سال ۹۳به دنبال مرگ مشکوک پسر ۳۰ ساله به نام سیاوش در دستور کار پلیس ورامین قرار گرفت.

ماموران در ابتدا دوست سیاوش به نام پیمان را که در تماس با اورژانس از مرگ دوستش خبر داده بود هدف تحقیق قرار دادند و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

پیمان به ماموران پلیس گفت :من و سیاوش از بچگی باهم دوست بودیم .او اعتیاد داشت و مهمان خانه مان بود که سیاوش پس از مصرف مواد مخدر یک باره حالش بد شد و من همان موقع با اورژانس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ را پارگی طحال سیاوش اعلام کرد پرونده رنگ و بویی جنایی به خود گرفت و پیمان بازداشت شد. وی ادعا کرد از نحوه مرگ دوستش بی خبر است.

وقتی پلیس در بررسی ها دریافت پیمان و پدرش خانه شان را در منطقه گل عباس ورامین به قمارخانه تبدیل کرده بودند و گاهی اوقات برای گرفتن پول از مشتری‌ های قمار خانه با آن ها درگیر می شدند که پدر پیمان به نام پوریا نیز بازداشت شد.

در این میان پیمان به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت :سیاوش چندین بار به قمار خانه ما آمده بود و با من قمار کرده بود. آن روز او قمار را باخت اما پولش را به من نداد به همین دلیل با هم درگیر شدیم .او مواد مصرف کرده بود و حال طبیعی نداشت که به سمت من حمله کرد. من هم با لگد به شکم او زدم ولی قصد کشتن او را نداشتم و پدرم در این ماجرا نقشی ندارد.

با اعتراف های پسر جوان برای وی به اتهام قتل و برای پدرش به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده شان به شعبه ۴ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آن ها در حالی که با قرار وثیقه آزاد بودند از خود دفاع کردند.

در ابتدای جلسه مادر سیاوش در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :پسرم معتاد بود اما پیمان او را کتک زد و باعث مرگش شد. من برای پیمان قصاص می خواهم.

سپس پیمان روبه روی قضات ایستاد و خودش را بی گناه خواند. وی گفت: آن روز سیاوش به خانه ما آمده بود .ما با هم قمار کردیم و او باخت. ما از قبل هم با هم اختلاف مالی داشتیم اما او دوستم بود و من هرگز راضی به مرگ او نبودم. او مواد مخدر مصرف کرد و یک باره حالش بد شد و دچار ایست قلبی شد . من که ترسیده بودم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم .باور کنید نمی دانم چه بلایی سر دوستم آمده که طحالش پاره شده است. حال او خوب بود اما یک باره بیهوش روی زمین افتاد.

وی درباره اعتراف های اولیه اش در پلیس آگاهی گفت: در پلیس آگاهی وقتی دیدم پدر پیرم را بازداشت کرده‌اند و تحت فشار قرار دارد به قتل اعتراف کردم اما حالا می گویم بی گناهم.

سپس پوریا به دفاع ایستاد و منکر معاونت در قتل شد. وی گفت : باور کنید نمی‌دانم چطور دوست پیمان در خانه‌مان جان سپرد.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟