رییس هوسران کارخانه هر سال یکی از کارمندان زن زیبا را صیغه می کرد / فریبا 26 ساله هم فریب خورد

فریبا زن 26 ساله به مرکز مشاوره آرامش پلیس Police اصفهان مراجعه کرد وگفت: درخانواده ای به دنیا آمدم که از نظر مالی درسطح بالایی نبودیم اما خانواده سعی می کردند از لحاظ روحی و مالی به من توجه کنند اما من با مقایسه خود با زندگی دوستان نزدیکم که سطح مالی خوبی داشتند حسرت می خوردم .

دوستانم اکثراٌ ازدواج کرده بودند و بیشتر مواقع با همسرانشان به دانشگاه رفت وآمد داشتند، وقتی آنها می دیدم که سوار ماشین می شدند و به خوشگذرانی می پرداختند و من باید با سرویس دانشگاه به خانه برمی گشتم اشک درون چشمانم جمع می شد.

تا اینکه پسری بهم پیشنهاد دوستی داد. شهرزاد پسری خوش تیپ وخوش قیافه بود وقتی با هم دوست شدیم قضیه برعکس شد و دوستانم به من حسادت می کردند ومی خواستند رابطه من و شهرزاد بهم بخورد تا اینکه شهرزاد بهم پیشنهاد ازدواج داد و من بدون اینکه تعقلی کنم برای خانواده ام شهرزاد را شاهزاده ای تصور کردم که با اسب سفید به دنبال من آمده.

بعد از رضایت خانواده ام دوران عقد خوبی داشتم تا اینکه عروسی کردیم و شاهد دخالت خانواده همسرم درامور زندگیمان شدم، همسرم برخلاف قولی که داده بود سرکار نمی رفت و شغل منظم و با ثباتی نداشت و روز به روز درگیری بین ما بیشتر می شد، کار به جایی کشید که درخواست طلاق دادم و بعد از دردسرهای طولانی و بخشیدن مهریه ام از او جدا شدم.

روحیه ام بهم ریخته بود و طاقت نگاههای سنگین اطرافیان را نداشتم از طریق یکی از آشناهایمان کاری در دفتر یکی ازکارخانجات برای اموارات مالی وحسابداری برایم پیدا شد.

مدیری کارخانه با برخورد خوب مرا استخدام کرد هر چند حقوق بالایی نمی گرفتم اما ازکارم راضی بودم به تدریج و بر اثر موفقیت درکارم ارتباطم با مدیر کارخانه بیشتر شد و احساس کردم او به من اهمیت زیادی می دهد و امور مهم کارخانه را به من واگذار می کند .

برخورد های ما بیشتر شد به مرور از نظر عاطفی بهم وابسته شدیم او داستان زندگی خود را برای من تعریف کرد وگفت پدرش به اجبار او را با دختری پولدار به ازدواج درآورده ولی من با توجه به وجود دو فرزند رابطه عاطفی وپیوند عاطفی محکمی با همسرم ندارم و روابط ما سرد وخشک است.

حسین ده سال ازمن بزرگتر بود می گفت زنم را به حال خودش واگذاشتم وپیگیرکارهای طلاق توافقی هستم والان چند سالی است که سازگاری نداریم.

حسین به من گفت از وقتی تو را دیدم زندگی من متحول شده، تو را دختری جسور، کاری و بامسئولیت می بینم و از توخوشم آمده است.

نمی دانم چه طور شد که من هم تمام حرفهای دلم را برای او باز کردم و از زندگی و ازدواج شکست خورده ام برای اوگفتم کم کم رابطه ما صمیمی شد او برایم کادو می خرید و از نظر مالی به من توجه می کرد تا اینکه به من گفت مقدمات جدائی از همسرش را فراهم کرده و هر دوتوافق کرده اند جدا شوند و فعلاً من برای تو یک منزل اجاره می کنم و تو را صیغه خود می کنم تا بعد از جدایی به عقد رسمی همدیگر شویم من هم قبول کردم چون به او وابسته شده بودم.

بعد از یک سال به تدریج توجه حسین به من کم شد و دیر به دیر سراغ من را می گرفت علت را جویا شدم گفت به خاطر دوبچه ای که دارد فعلاً از فکر طلاق دادن همسرش منصرف شده و می خوام زندگی خود را با او ادامه دهد حالا خودت هرطور که می دانی یا صیغه را تمدید کن یا فسخ کن.

آن لحظه بود که دنیا روی سرم خراب شد وتمام آمال وآرزوهایم بهم ریخت...

بعد از آن روز سراغش را از یکی از همکاران کارخانه که به اواطمینان داشتم گرفتم گفت که بعد از تو، دختر دیگری به سرکار آمده و رابطه خوبی باهمدیگر دارند برای همین آنها را تعقیب کردم و با چشمان خودم دیدم که دست در دست هم به رستوران رفتند.

نظریه کارشناسی:

بعضی از افراد راه رسیدن به آمال وآرزوهای خود را خواسته یا ناخواسته با این تصور که حتما می بایست عملی شود از طریق دیگران می خواهند به دست آوردند وحتی زمانی که اشتباهی مرتکب شدند و راهی که رفته اند ، نافرجام باقی می ماند.

مورد بالا فرد از همان ابتدا تصور پول بیشتر را در ذهن خود داشته و از طریق ازدواج می خواسته به اهداف خود برسد وخلأهای روحی خود را پر کند و با اینکه طلاق را پیش می گیرد و از مشکلات خود فرار Escape می کند بازهم مسیری را که قبلاً طی کرده دوباره طی می کند وهمین باعث می شود که با خوش باوری وسهل انگاری مورد سوء استفاده رئیس کارخانه قرار گیرد.

بنابراین توصیه می شود که احساسات وعواطف خود را کنترل کرده وبا هرگونه شکست در زندگی به جای متوسل شدن به دیگران به خود متکی باشیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قرارهای عاشقانه مدیرعامل بانفوذ با دختر جوان / وقتی صیغه ام کرد تازه راز او را فهمیدم!

ازدواج آرش و دنیا در دادگاه با مهریه ای باورنکردنی!

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به جسد زن جوان در جنگل + عکس

2 بار تجاوز پسر 11 ساله به خواهر 9 ساله اش / او فیلم های ناجور نگاه می کرد / خبر تکاندهنده

درخواست شرم آور داماد سعودی از نوعروسش / این مرد از او خواست تا تن فروشی کند!

رازی که در دل شوهر زن زیبا پنهان بود! + عکس

بی رحـم‌ترین پزشکان دنیـا / این 10 پزشک نسخه مرگ می نوشتند+ عکس

راز تلخ التماس های دختر 18 ساله‌ در نیمه شب کلانتری

یک زن از ناحیه زبان و دهان باردار شد!+عکس

باردار شدن بلند قدترین بازیگر زن +عکس

شکیرا خواننده معروف زن به همراه شوهر فوتبالیستش اسرائیل را تحریم کردند + عکس

نوعروس بی حیا که با دوست شوهرش روی هم ریخته بود!

کدخبر: 502371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟