خودکشی زن خائن در تهران / وقتی فیلم او و مرد همکارش لو رفت ! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سال 96 بود که ماجرای مرگ خودخواسته زن جوانی به پلیس تهران مخابره شد و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شدند.

داستان عجیب برای خودکشی زن جوان

تیم پلیسی در گام نخست به سراغ شوهر این زن رفته و تحقیقات را از وی شروع کردند که مرد جوان داستان عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

مرد جوان به ماموران گفت: چندی قبل یک فیلم سیاه به دستم رسید که نشان از رابطه همسرم و یکی از همکارانش داشت و زنم وقتی فهمید که این فیلم سیاه به دست من رسیده دست به خودکشی زد.

بدین ترتیب همکار زن جوان که یک خیاط بود به اتهام زنای به عنف با زن متاهل دستگیر شد و در شعبه 8 دادگاه کیفری جلسه محاکمه این مرد به ریاست قاضی اصغر زاده و یک قاضی مستشار صورت گرفت.

در این جلسه قضات با توجه به اظهارات متهم و فیلم سیاه از رابطه شوم مرد خیاط با زن شوهردار حکم اعدام برای متهم را صادر کردند اما این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور تایید نشد.

رضایت کامل زن جوان در رابطه / فیلم همه چیز را فاش کرد

با توجه به اینکه یک فیلم در اختیار تیم قضایی قرار داشت کارشناسان ویژه پزشکی قانونی این فیلم را مورد بازبینی قرار دادند و با توجه به نوع رابطه مشخص شد که زن جوان با رضایت کامل با این مرد همراه شده است.

بدین ترتیب بار دیگر متهم در شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت و متهم در دفاع از خود به قاضی دادگاه گفت: من و زن جوان در کارگاه خیاطی کار می کردیم و مدتی بود که من از همسرم جدا شده بودم و زن جوان خودش را مجرد معرفی کرده بود.

مدتی از این ماجرا و دوستی ما گذشت که با هم اختلاف مالی پیدا کردیم و بعد از آن بود که متوجه شدم زن جوان متاهل است که او را تهدید کردم اگر حقم را ندهد ماجرای رابطه پنهانی مان را به شوهرش می گویم که او سکوت کرد و به حرف های من بی توجه بود به همین خاطر من فیلم رابطه پنهانی مان را برای شوهرش ارسال کردم.

وی افزود: من قبول دارم که با زن جوان رابطه داشتم اما با رضایت خودش بود و من از ماجرای متاهل بودنش بی اطلاع بودم.

بنا بر این گزارش، قضات دادگاه پس از پایان جلسه برای صدور حکم نهایی وارد شور شدند و به زودی حکم نهایی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟