ح.ق کیست؟ / همه در منطقه فلاح تهران از او وحشت داشتند !+ جزییات
حجم ویدیو: 15.41M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

شرور خطرناک که در منطقه فلاح چند غرفه دار و دستفروش را زخمی کرده بود پس از  یک ماه فرار دستگیر شد. 

سردار علی دوالقدری رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص دستگیری ح، ق اراذل و اوباش محله فلاح اظهار داشت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش با اقدام به شرب خمر در یکی از محلات جنوب غرب در خیابان فلاح اقدام به حمله به به مغازه داران کرد و باعث تخریب مغاره‌ها شد.
وی ادامه داد: این اراذل و اوباش با قمه به سه نفر حمله و آن‌ها را مجروح و راهی بیمارستان کرد.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه این پرونده به پلیس ارجاع شد، گفت: با شناسایی متهم با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد دارای هشت فقره قدرت نمایی، نزاع، شرب خمر استعمال و فروش مواد مخدر، سرقت درون خودرو دارد.
رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با توجه به اینکه این شخص اقدام به فروش مواد مخدر کرده و برای اینکه دستگیر نشود اقدام به جابجایی می‌کرد، گفت: با بررسی‌های فنی مخفیگاه این شخص در غرب تهران شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: این پرونده شاکیانی دارد و با توجه به پرونده‌هایی که دارد با قرار وثیقه بازداشت و روانه زندان شد. 

سردار ذوالقدری ادامه داد: ماموران با توجه به سوابق متهم که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت  داشته است بار دیگر به مخفیگاه متهم مراجعه کرده و با بررسی دقیق و کارشناسی پی بردند که این شرور خطرناک 12 کیلو گرم تریاک در دیوار خانه جاساز کرده است.
سردار ذوالقدری گفت: در بررسی‌های به عمل آمده بیش از ۱۲ کیلو از نوع تریاک و مقادیر مشروبات خارجی و دو قمه کشف در منزل این اراذل و اوباش کشف شد. 
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پاسخ به دفاع‌پرس در خصوص اینکه برخی برخوردهای دستگاه قضا قاطع نیست، گفت: قطعا بعضی از مجازات بازدارنده نیست و خلاهایی در این خصوص داریم؛ در این پرونده هماهنگی های دستگاه قضا شده است تا برخوردهای شدیدی با متهم شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟