به گزارش خبرنگار ما، این آدم‌ربایی حدود 10 روز پیش اتفاق افتاد و قربانی آن زن جوانی است که در مسیر فرودگاه هدف تبهکاران قرار گرفت.

آدم‌ربایان که خود را مأموران یکی از دستگاه‌های امنیتی معرفی کرده بودند، زن جوان و وسایلش را با خود بردند و پس از سرقت اموالش، خانه‌اش را مورد دستبرد قرار دادند.

این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی تهران روبه‌روی بازپرس شعبه ششم قرار گرفت و درباره جزئیات ماجرا و نحوه ربوده‌شدن خود گفت: من قصد داشتم به ترکیه سفر کنم، به‌همین‌منظور به آژانس زنگ زدم و در مسیر فرودگاه امام خمینی بودم که خودرویی جلوی آژانس پیچید و راننده را مجبور به توقف کرد. بعد از آن سه نفر از آن ماشین که یک پژو 405 بود پیاده شدند و به‌ سمت ما آمدند. آن سه نفر خود را مأموران نهاد امنیتی معرفی کردند و گفتند من باید با آنها بروم. اول مقاومت کردم، راننده هم قصد داشت مانع از این اتفاق شود، اما آنها گاز اشک‌‌آور، بی‌سیم و دستبند داشتند و به‌گونه‌ای رفتار کردند که راننده باور کرد آنها واقعا مأمور هستند. در نهایت آن سه نفر من و چمدان‌هایم را سوار ماشین خودشان کردند و چشم‌هایم را هم بستند.

این زن جوان در ادامه گفت: آن سه نفر من را به یکی از روستا‌های اطراف جاجرود بردند و هرچه پول و طلا و وسیله ارزشمند همراهم بود گرفتند. بعد هم کلید خانه‌ام را گرفتند و من را در حوالی جاجرود رها کردند.

این زن توضیح داد بعد از آنکه آدم‌ربایان او را رها کرده‌اند با خواهرش تماس گرفته و او را در جریان اتفاقی که برایش افتاده بود قرار داده است. پس از آن خواهرش سراغ او رفته و با هم به خانه رفته‌اند تا ببینند در آنجا چه اتفاقی افتاده است.

زن جوان ادامه داد: درمجموع بیش از یک میلیارد تومان از من سرقت شده است. سارقان علاوه‌بر اموالی که همراهم بود، به خانه‌ام در سعادت‌آباد رفتند و پول، طلا، دلار و وسایل ارزشمندی را که داشتم مورد دستبرد قرار دادند.

بازپرس زمانی با شنیدن اظهارات شاکی دستور تحقیقات در مورد این آدم‌ربایی را صادر کرد و درحال‌حاضر گروهی از مأموران اداره آگاهی مشغول بررسی این پرونده هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 487655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟