به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد نوزدهم بهمن ماه سال 95 در جشن عروسی یکی از تالارهای پذیرایی در بلوار الغدیر جنوبی پسر 24ساله ای به نام کامران کشته شد.

تجسس های پلیسی نشان داد درگیری خونین هنگامی آغاز شد که میهمانان در حیاط مشغول رقص چوب بودند ودعوا میان کامران و دوستانش و پسر نوجوانی به نام حسام وخانواده وی رخ داده است.

پلیس به بررسی فیلم دوربین های مدار بسته تالار پرداخت و حسام را شناسایی و وی را در شهرک ولیعصر تهران بازداشت کرد. بدین ترتیب پسر 16ساله بازداشت شد و در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند. حسام در دفاع از خودش گفت: باور کنید من چاقو را روی سینه حسام کشیدم و به سینه او فرو نکردم.

تعدادی از میهمانان چاقو داشتند و ممکن است یکی از آنها ضربه کشنده را به مقتول زده باشد. در پایان جلسه قضات با توجه به نظریه کمیسیون 3 و 5نفره پزشکی قانونی که اعلام کرده بود حسام هنگام ارتکاب قتل رشد عقلی نداشته وی را در راستای ماده 91 قانون مجازات اسلامی از قصاص معاف کرده و او را به پرداخت دیه و 5سال زندان محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه و تایید نشدو حسام دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران باز هم از خود دفاع کرد.

وی گفت: در جشن عروسی در حال رقص چوب بودیم. کامران یکباره وارد حلقه شد و می خواست چوب را از یکی از میهمانان بگیرد. به همین خاطر پدرم به او اعتراض کرد. ولی کامران عصبانی شد و با مشت به صورت پدرم زد. من که از دیدن این صحنه عصبانی شده بودم دست به چاقو بردم.

سپس دو شاهد در جایگاه ویژه ایستادند و شهادت دادند حسام ،ضربه چاقو را به کامران زده است. بنابه این گزارش؛ در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای جدید را صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟