برخورد جدی با برگزار کنندگان شوی مد و لباس نامتعارف / بی عفتی در این فیلم مشخص است
حجم ویدیو: 4.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

انتشار فیلم غیرقانونی یک سالن مدفیلم‌ها و تصاویری از برگزاری یک نمایش لباس غیرمتعارف در صفحات مجازی منتشر شده و واکنش‌های بسیاری را به دنبال خود داشته است.

در همین رابطه حمید قبادی، دبیر کارگروه مد و لباس با اعلام غیرقانونی بودن این نمایش به خبرنگار جوان گفت: «فیلم منتشر شده در تالار آیینه دیوان لواسان گرفته شده. این در حالی است که موسسه، فرد برگزار کننده و اسپانسر مراسم را نیز پیدا کردیم و از طریق مراجع ذی‌صلاح برخورد قانونی با این فرد و موسسه پیگیری شده است. این کار کاملا غیرقانونی بوده و موسسه «س» هیچ مجوزی از کارگروه مد و لباس نداشته است.

او با اعلام خبر پیگیری قانونی این موضوع، می‌گوید: بالافاصله پس از انتشار فیلم نامتعارف این سالن مد در اینستاگرام و حتی قبل از آنکه رسانه‌ها به این موضوع بپردازند، کارگروه مد و لباس این ماجرا را پیگیری کرد و مشخص شد که فیلم در تالار آیینه دیوان لواسان گرفته شده است. این در حالی است که موسسه، فرد برگزار کننده و اسپانسر مراسم را نیز پیدا کردیم و از طریق مراجع ذی‌صلاح برخورد قانونی با این فرد و موسسه پیگیری شده است.

قبادی اظهار می‌دارد: به غیر از مواردی که در فیلم منتشر شده مشاهده می‌کنید، اقدامات مجرمانه متعدد دیگری نیز در این مراسم اتفاق افتاده است. همچنین فرد برگزار کننده برای بار اول مرتکب تخلف نشده است و پیش از این تذکر گرفته بود، اما بدون هیچ توجهی به تذکر پیشین، مرتکب چنین تخلفی شده است.

قبادی به واکنش‌های هنرمندان مد و لباس که قانونی در حال فعالیت هستند اشاره می‌کند و اظهار می‌دارد: هنجارشکنی برخی از افراد به ظاهر هنرمند باعث نارضایتی بسیاری از هنرمندان مد و لباس شده است که می‌گویند در کنار سخت‌گیری‌ها و رعایت باید و نبایدها برای صیانت از مد و لباس با فرهنگ ایرانی تلاش می‌کنند، اما برخی افراد بدون هیچ مجوز قانونی اقدامات هنجارشکنانه‌ای را انجام می‌دهند و ابایی از انتشار تصاویر مراسم خود نیز ندارند. به همین دلیل برای برخورد با این موسسه و دیگر موسسه‌های غیرمجاز تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا چنین مواردی تکرار نشود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟