پسرمنحرف به اعظم 60 ساله هم رحم نکرد! / همسایه ها در خانه مجردی چه دیدند + عکس

رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن ۶۰ ساله به نام اعظم در دستور کار پلیس قرار گرفت .این زن به ماموران گفت: من سالهاست که از همسرم جدا شده ام و به تنهایی زندگی می کنم. قصد داشتم ماشینم را بفروشم به همین خاطر برای فروش ماشین آگهی دادم تا اینکه پسر ۲۵ ساله ای به نام امیر با من تماس گرفت و برای بازدید ماشینم قرار گذاشت .وقتی سر قرار رفتم او ماشین را بررسی کرد. سپس از من خواست تا سوار ماشین شود و با آن دور بزند.

وی ادامه داد: امیر پشت فرمان نشست و من در کنار او نشستم تا با هم دور بزنیم. او پس از دقایقی گفت ماشینم را پسندیده و قصد خرید آن را دارد .سپس مرا به شام دعوت کرد .من هم پذیرفتم اما یکباره در میان راه تغییر مسیر داد و مرا به خانه اش برد .او در خانه اش مرا مورد آزار قرار داد .او در خانه را به رویم قفل کرد و مانع خروج من شد.من که به شدت ترسیده بودم با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواستم و با شنیدن صدای کمک خواهی من مقابل درآمدند و متوجه ماجرا شدند و پلیس را در جریان قرار دادند.

به دنبال شکایت این زن ،پسر جوان که در محل بازداشت شده بود جرمش را انکار کرد و ادعا کرد آزاری صورت نگرفته است .با این حال و با توجه به اظهارات زن سالخورده و همسایه ها برای وی کیفرخواست صادر و او دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه زن سالخورده بار دیگر به تشریح ماجرا پرداخت و به اتهام تجاوز از پسر جوان شکایت کرد.

وی گفت: بعد از این ماجرا درباره امیر تحقیق کردم و متوجه شدم او خودش صاحب ماشینی مدل بالاست.او اصلا نیازی به خرید ماشین نداشته و احتمالا می خواسته مرا به دام شیطانی اش بیاندازد.

سپس امیر که از زندان به دادگاه منتقل شده بود روبه روی قضات ایستاد و جرمش را انکار کرد. او گفت: من واقعا قصد خرید ماشین را داشتم. بعد از اینکه ماشین را پسندیدم پیرزن را برای شام دعوت کردم و او دعوتم را پذیرفت و با میل خودش به خانه ام آمد اما یکباره شروع به داد و فریاد کرد و از همسایه ها کمک خواست. هیچ تجاوزی صورت نگرفته و او به دروغ مرا متهم به آزار کرده است.

با پایان دفاعیات متهم هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟