قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی زن و شوهر منحرف+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 4.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در برزیل به اتهام قتل Murder یک فوتبالیست برزیلی دستگیر و زندانی Prisoner شد.

طبق گزارش پلیس، متهم ادیسون بریتس مدعی شده که قربانی در مهمانی Party شبانه ای که در خانه اش برگزار کرده بود قصد تجاوز Rape به همسر او را داشت و وی برای دفاع از زن جوانش این جنایت Crime را مرتکب شده است.

اما به گفته یکی از صمیمی ترین دوستان ادیسون، او به همراه همسرش کریستینا به دلیل این که تنوع در رابطه زناشویی شان داشته باشند تصمیم گرفتند با پیشنهاد همخوابی به فوتبالیست او را به خانه شان بکشانند و در این ماجرا کریستینا با رضایت قلبی این پیشنهاد را پذیرفت و ادعای تجاوز ادیسون کاملا دروغین بوده است.

متهم در بازجویی ها محل رها شدن جسد را فاش کرد و ماموران پلیس Police حین بازسازی صحنه با جسد قربانی 24 ساله در حالی که اندام مردانه اش بریده شده در کنارش افتاده بود مواجه شدند.

طبق اطلاعات منتشر شده، متهم پس از قتل فوتبالیست در اتاق خواب، جسد او را به همراه همسرش و دو نفر از دوستان نزدیکش به بیرون از مهمانی بردند و در جنگلی نزدیک خانه او رها کردند.

در حال حاضر ادیسون بریتس به اتهام قتل فوتبالیست برزیلی و همسر و دوستانش به اتهام همدستی در این جنایت بدون قرار وثیقه در زندان Prison هستند تا اولین جلسه دادگاهشان به زودی برگزار شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

عکس قتل فوتبالیست (1)

کدخبر: 434935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟