به گزارش رکنا، یکی از دختران جوان که به شدت از دوری مادر و خواهرش بی تاب شده بود در این باره گفت: سال ها پیش یک روز به خانه برگشتم و دیدم مادرم نیست و هر چقدر با خواهر بزرگ ترم منتظر شدیم خبری از او نشد. هر بار که از پدرم سوال می کردیم مادرمان کجا رفته است جواب درستی نمی داد و می گفت خودش خانه را ترک کرده است و فکر می کند هرگز برنگردد.

مدتی بعد از ناپدید شدن مادرم در نبود من و خواهر بزرگ ترم، پدرم خواهر کوچک ترمان را در قبال گرفتن مبلغی به عقد یک تبعه خارجی در آورد و بعد از آن دیگر او را ندیدیم.

این دوری و حسرت دیدار مادر و خواهرمان چندین سال طول کشید و هیچ خبری از آن ها نشد.

در این مدت پدر معتادمان هر بار به منزل من و خواهرم می آمد و درخواست کمک مالی می کرد. بالاخره بعد از سال ها از طریق یکی از بستگان متوجه شدیم پدرمان یک روز در نبود ما به شدت مادرم را کتک زده و او را از خانه بیرون و در صورت بازگشت به خانه تهدید به مرگ کرده بود به همین دلیل او عطای زندگی با پدرم را به لقایش بخشیده و دنبال سرنوشت خودش رفته بود.

بعد از پی بردن به این راز، من و خواهرم به شدت از این ماجرا عصبانی شدیم و تصمیم گرفتیم از پدرمان انتقام بگیریم. منتظر آمدن پدرمان برای گرفتن خرجی هفتگی اش بودیم و او آمد و منتظر گرفتن پول هفتگی اش از ما شد.

مدتی منتظر ماند و وقتی دید خبری از من و خواهرم نشد شروع به داد و بیداد و فحاشی و تهدید کرد که اگر پولش را ندهیم همان بلایی را که سر مادرمان آورده سر ما هم خواهد آورد.

من و خواهرم بعد از شنیدن توهین های پدرمان خشمگین و با چماق به او حمله ور شدیم و او را به شدت کتک زدیم تا انتقام چندین سال دوری مادرمان را از او بگیریم بالاخره با کمک همسایه ها از دست ما فرار Escape کرد.

من و خواهرم بعد از این ماجرا تصمیم گرفتیم به خاطر آزار و اذیت پدرمان و همچنین گم شدن مادر و خواهرمان از پدر معتادمان شکایت کنیم .

صدیقی

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟