براساس اوراق این پرونده ساعت 4:30 دقیقه سحرگاه 24 فروردین امسال امدادگران اورژانس در تماس با کلانتری 110 باغ فیض از کشته شدن مردی در خانه یک زن تنها در منطقه اشرفی اصفهانی خبر دادند.

مأموران ضمن تحقیق پی بردند زن 32 ساله‌ای به نام شهرزاد پس از درگیری با پسر مورد علاقه‌اش به‌نام بهنام که قصد ازدواج باهم را داشتند با یک ضربه چاقو به گردن او را به قتل رسانده است. شهرزاد در بازجویی انگیزه درگیری‌اش را اعتیاد بهنام به شیشه اعلام کرد و گفت: قصد بیرون کردن او را از خانه داشتم که با هم درگیر شدیم.

این زن در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.در این دادگاه پدر بهنام گفت: پسرم مدتی بود که مواد مخدر را کنار گذاشته بود ولی شهرزاد مدعی شده بهنام بار دیگر به دام اعتیاد افتاد بود که به همین خاطر با او درگیر شده و او را کشته است. ولی واقعیت این است که آن شب نامزد سابق پسرم با او تماس گرفته بود و همین موضوع باعث درگیری آنها شده است.

سپس شهرزاد در برابر قضات ایستاد و منکر قتل عمد شد. وی گفت: بعد ازمرگ همسرم به تهران آمدم و یک خانه اجاره کردم، چهارسال بود که با بهنام آشنا شده بودم. او مواد مخدر را کنار گذاشته و از من خواستگاری کرده بود و خانواده‌هایمان هم از این ماجرا مطلع بودند.

آن شب بهنام به دیدنم آمد و من هم برایش شام آوردم. بعد از خوردن شام گفت که می‌خواهد به خانه دوستش برود. به‌همین خاطر یک پایپ مخصوص مصرف شیشه و یک چاقو را روی جا کفشی گذاشت و گفت چون نیمه شب است می‌ترسد پلیس Police به او ظنین شود.

به‌همین خاطر آنها را همراه خودش نبرد. با دیدن پایپ شوکه شدم و به او اعتراض کردم اما گفت متعلق به دوست اوست، بهنام از خانه بیرون رفت و ساعت 2 نیمه شب به خانه بازگشت. او حال طبیعی نداشت و من متوجه شدم شیشه مصرف کرده است. از او خواستم خانه‌ام را برای همیشه ترک کند و دیگر به دیدنم نیاید اما او چاقو را از روی جاکفشی برداشت و مرا تهدید کرد، من او را هل دادم و چاقو را از دستش گرفتم بهنام عصبانی شد.

به همین خاطر در حالی که چاقو در دستانم بود در خانه را باز کردم و او را به بیرون هل دادم.شهرزاد در حالی که بشدت اشک می‌ریخت ادامه داد: چند دقیقه بعد در را باز کردم و ناباورانه با لکه‌های خون در راهرو روبه رو شدم. نمی‌دانم چطور چاقو به گردن بهنام برخورده بود. او را به داخل خانه آوردم و همان موقع با اورژانس تماس گرفتم اما فقط چند دقیقه بعد از رسیدن آمبولانس بهنام مقابل چشمانم جان داد. من واقعاً قصد کشتن Killing او را نداشتم و حالا شرمنده پدر و مادرش هستم.

سپس رئیس دادگاه اعلام کرد با توجه به دفاعیات متهم و همچنین آثار بریدگی سطحی روی جسد اتهام شهرزاد از قتل عمد به شبه عمد تبدیل می‌شود.سپس دادرسان شعبه دهم دادگاه شهرزاد را به جرم Crime قتل شبه عمد به دیه کامل محکوم کردند اما صبح دیروز این زن با درخواست اعسار همراه دو شاهد در دادگاه حضور یافت وبه قضات گفت توانایی مالی برای پرداخت همه دیه را ندارم و سپس قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟