به گزارش گروه جنایی رکنا، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام execution در ملاءعام محکوم شدند.

این مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این سارقان ۶ نفر بودند که بصورت زنجیره‌ای به سرقت‌های مسلحانه و قتل Murder در طلافروشی‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس اقدام کرده بودند که با زحمات شبانه روزی دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی و انتظامی، پس از شناسایی در خردادماه ۹۷ دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد، ۴ نفر از سارقان به جرم Crime محاربه به اعدام در ملاءعام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.

وی افزود: چنانچه رأی صادره مورد اعتراض آنان واقع شود، پس از طی فرآیند دادرسی در دیوان عالی کشور و قطعیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

۲۴ خردادماه بود که رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری این سارقان خبر داد. سارقان طلافروشی در ساعت ۱۴ روز ۳۰ دی ماه ۱۳۹۶ به تعقیب طلافروش اقدام کرده و پس از آن او را به قتل رساندند، سپس با پوشش زنانه و استفاده از ریموت کنترل مغازه که آن را ربوده بودند، وارد مغازه طلافروشی شده و طلا‌ها را سرقت Stealing نمودند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟