به گزارش گروه حوادث رکنا، مهراد ۲۳ ساله با حضور در دادگاه خانواده گفت: پدرم کارگر ساده ساختمانی بود و وضعیت مالی مناسبی نداشت و من که تک پسر خانواده بودم با دیدن سختی هایی که پدرم می کشید خجالت می کشیدم به همین خاطر تصمیم گرفتم روی پای خودم بایستم و پولی از پدرم نگیرم. در این میان آن چه مرا بیشتر شرمنده می کرد تأمین هزینه های درمان و نگهداری خواهر ناتوان ذهنی و حرکتی ام بود اگر چه این موضوع پدرم را ناتوان نکرده بود و هیچ کدام از خواهران دیگرم چشم به اموال پدرم نداشتند ولی من با دیدن این شرایط رنج می کشیدم. همه این عوامل باعث شد تا پس از گرفتن دیپلم به دنبال اشتغال و کسب درآمد باشم.

در همین روزها چند شغل را برای کسب درآمد امتحان کردم تا این که علاقه و استعدادم را در «مکانیکی» یافتم. به خاطر تلاش و انگیزه ای که داشتم توانستم در مدت بسیار کوتاهی «مکانیکی» را یاد بگیرم. با اعتمادی که صاحب‌کارم به من پیدا کرده بود پله های ترقی را خیلی زود پیمودم و به استادکاری ماهر تبدیل شدم این در حالی بود که هر روز وضعیت مالی ام بهتر می شد تا این که با پس اندازهایم تعمیرگاه بزرگی راه اندازی کردم.

این شرایط ادامه داشت تا این که روزی که سرنوشت در آن رقم خورده بود فرا رسید. آن روز زن ۲۸ ساله ای خودروی پرایدش را که به تعمیر اساسی نیاز داشت به تعمیرگاه سپرد. در مدت ۴ روزی که تعمیر خودروی او طول کشید سرنوشت ما نیز به هم گره خورد. در این ۴ روز چنان شیفته او شده بودم که همه تفاوت های اجتماعی و اقتصادی را نادیده گرفتم.

هر چند وضع مالی من خوب بود و انتظار یک زندگی تجملاتی را داشتم اما سیمین پس از مرگ پدرش با مسافرکشی مخارج خود و خانواده اش را تأمین می کرد. از همه مهمتر ۵ سال از من بزرگ تر بود. در این میان به مخالفت های خانواده ام گوش ندادم و خیلی زود زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. با وجود آن که هدف من خوشبختی سیمین بود اما او تلاش می کرد خانواده اش به نان و نوایی برسند، البته من هم سعی می کردم تا رضایت همسرم را فراهم کنم، ولی او از هر بهانه ای برای سرکیسه کردن من استفاده می کرد و با هر مشاجره لفظی با حالت قهر به منزل مادرش می رفت تا من مبلغی را به خانواده اش بپردازم.

حالا هم که او باردار شده، مدعی است باید مبلغ هنگفتی را به حسابش واریز کنم تا فرزندم را دچار مشکلی نکند، البته من حاضرم این مبلغ را بپردازم ولی می ترسم این آخرین باج خواهی او نباشد...

بنابه این گزارش، قاضی دستور داد تا بررسی های ویژه در این پرونده عجیب صورت گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات رفتار شنیع 5 عضو شواری شهر بابل با زن متاهل در برابر 6 دوربین حرفه ای

وقتی مرا در اختیار یک مرد گذاشتند، مانند خرگوش هراسان، خشکم زده بود+ عکس

زن 24 ساله قصاب از عشق بازی با جوان همسایه گفت + عکس و جزئیات اعتراف

بلای شوم بر سردختر کرجی جلوی چشمان دوستش!

تجاوز به دانش آموز 10 ساله توسط همکلاسی افغانی اش !

همخوابی بیشرمانه نامادری با پسر 14 ساله شوهرش + عکس

دختر 20 ساله، دوست 16 ساله اش را در خانه فساد به مردان شیطان صفت سپرد ! + عکس

پیتر سلیمانی درگذشت + جزییات

دستگیری خانم کارگردان بخاطر رقص گروهی دختر و پسرها در تئاتر شهر + فیلم

زوج مشهور تهدید به قتل شدند + عکس

3 روش شنیع آزار دختران انگلیسی در خیابان

قتل هولناک دختر دانشجو و شوهرش در کوه های ساوجبلاغ + عکس

داماد در کیف نوعروس وسایل مراقبت از حاملگی پیدا کرد ! / ملیکا به پسر دیگر هم بود!

دردسر زن موقت برای پورنگ در مشهد

سرنوشت شوم زن زیبا در خوشگذرانی ثروتمندانه + عکس

وقتی شوهرم رفت، زنگ خانه به صدا در آمد / روح مرد اعدامی در کرج خون به پا کرد

کدخبر: 415785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟