به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد جوانی در انگلیس که به بیماری سکسومنیا مبتلا است متهم به تجاوز Rape جنسی زن جوانی در خیابان شناخته شد.

طبق گزارش پلیس، کارل گامون 24 ساله به دلیل اختلال در خواب زمانی که در خواب عمیقی بود به خیابان رفته و زنی را که در عابرپیاده در حال عبور بود به شدت در آغوش گرفت و به اجبار در وسط خیابان او را مورد تعرض قرار داد.

مردمانی که در آن خیابان به عنوان شاهد حضور داشتند با پلیس Police تماس گرفتند و گزارش دادند.

زمانی که ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند با مرد جوانی در حالی که لباس خواب به تن داشت و چشم بند به چشمانش بود و در کنار زن جوانی در خیابان نشسته بود مواجه شدند.

به گفته مامورپلیس، چهره مرد متجاوز Rapist به حدی گنگ و نامفهوم بود که ابتدا ماموران پلیس شک کردند که شاید به اشتباه مردم گزارش دادند اما زمانی که قربانی با فحاشی او را مورد ضرب و شتم قرار داد متوجه شدند مرد جوانی فرد متجاوز است.

زمانی که وی را به اداره پلیس منتقل کردند به افسرپرونده گفت که از این اتفاق هیچ خاطره ای ندارد و به یاد ندارد که چه اتفاقی افتاده است.

افسرپرونده ابتدا فکر کرد که شاید وی او را مورد تمسخر قرار داده اما زمانی که خانواده متهم با پرونده پزشکی مردجوان به اداره پلیس آمدند متوجه شدند که در گزارش پزشکی قید شده، کارل به بیماری اختلال در خواب از نوع سکسومنیا مبتلاست و این خشونت جنسی او در خواب اتفاق افتاده به همین دلیل او از این اتفاق خاطره ای در ذهنش ندارد و این کار را در خواب انجام داده است.

افسرپرونده پس از ثبت گزارش پزشکی کارل و اظهارات مردم و قربانی وی را به دادگاه منتقل کرد که طبق رای هیئت منصفه او به دلیل بیماری اش به 5 سال زندان Prison محکوم شد.

سکسومنیا چیست؟

سکسومنیا یا رابطه جنسی در خواب نوعی جرقه مغز در خواب محسوب می شود که به خاطر آن فرد در خواب و بدون هوشیاری اقدام به برقراری رابطه جنسی می کند.

بیماری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شهردار دستگیر شد / دادستان بندر ماهشهر خبر داد

تصادف خونین جرثقیل با ‎هیئت عزاداری در سبزوار +فیلم

حمله تروریستی با میوه های حاوی سوزن

درگذشت آقای بازیگر معروف!

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

وقتی مامور پلیس، خودرو را برای گرفتن سلفی متوقف کرد +عکس

انتقام ناجوانمردانه سمیرا از زنان / او انتقام مطلقه بودنش را می گرفت

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

خانم مجری در برنامه زنده تلویزیون خودکشی کرد! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

کدام اشتباه مخفیگاه قذافی را لو داد؟!

این عوامل به شما می گوید که مبتلا به بیماری قلبی هستید

کدخبر: 414020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟