به گزارش گروه حوادث رکنا، یاسمن، دختر ۱۸ ساله ای که به اتهام همدستی با سارقان حرفه ای، توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود و به دادسرا منتقل شده بود در مقابل بازپرس گفت: پس از آن که پسرمورد علاقه ام از من سوءاستفاده های متعددی کرد و پس از من با دختر دیگری ازدواج کرد. تصمیم گرفتم دیگر عشق های خیابانی را فراموش کنم.

وی ادامه داد: دیری نگذشت که چهره جذاب نادر در یک مجلس میهمانی شبانه توجهم را به خود جلب کرد. آن شب نادر مورد توجه خیلی ها قرار داشت. پس از آن که لحظاتی با وجدان خودم درگیر بودم ناخواسته به سمت او رفتم و گفتم: ببخشید احساس می کنم شما را قبلا در جایی دیده ام، شغل شما چیست؟ نادر با شنیدن این جمله گفت: نمی دانم چرا همه همین سوال را از من می پرسند! من مهندس و طراح دکوراسیون داخلی هستم. این گونه بود که سر صحبت را با نادر باز کردم و دقایقی بعد با رد و بدل شدن شماره تلفن، دوستی من و نادر شروع شد.

یاسمن در ادامه صحبت های خود گفت: همان شب به خانه مجردی نادر رفتم نمی خواستم او را از دست بدهم  از فردای آن روز نادر هر بار که سر قرار حاضر می شد استرس عجیبی داشت و منتظر دوستش بود. او می گفت امیر شریک کاری من است و ما همیشه با هم هستیم. زمان می گذشت و من هر روز بیشتر شیفته نادر می شدم و چندین بار دیگر نیز به خانه مجردی او رفته بودم تا این که به او پیشنهاد ازدواج دادم، اما نادر هر بار به بهانه ای پیشنهاد مرا رد می کرد. این در حالی بود که من از حرکات و رفتارهای امیر که همیشه یک کیف بزرگ همراه داشت متنفر بودم، اما به خاطر نادر او را تحمل می کردم. یک بار نیز به دور از چشم نادر به من پیشنهاد زشتی داده بود اما با برخورد تند من مواجه شد.

این دختر به بازپرس گفت: روز گذشته وقتی با نادر قرار داشتم، مثل همیشه با یک خودروی مدل بالای دیگر سر قرار آمد و در حالی که دائما با تلفن همراهش صحبت می کرد گفت قرار است امیر هم بیاید. چند دقیقه بعد امیر با نگرانی سوار خودرو شد و به نادر گفت فرار Escape کن! من هنوز متعجب بودم که در محاصره پلیس Police قرار گرفتیم و دستگیر شدیم. در کلانتری بود که فهمیدم نادر و فرشید ۲ دزد حرفه ای و سابقه دار هستند و من قربانی آن ها شده بودم.

بازپرس پرونده با شنیدن سخنان این دختر برای ادامه تحقیقات دستور بازداشت موقت یاسمن را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای عکس‌های بی حجاب دختر یک مسئول ایرانی چیست؟ + عکس

صحنه وحشتناک قتل یکی ازشرورهای تهران + فیلم

زن دایی ام مرا با پسر دایی ام در شرایط بد در زیر زمین دید / شیرین 15 ساله چاره ای جز سکوت نداشت!

زایمان زن بیوه 2 سال بعد از مرگ شوهرش! + عکس

زن جوان حواسش به پسر همسایه دوستش بود / پرنده خشمگین جوان تبهکار را دستگیر کرد ! + عکس

مرگ نجاتبخش حسین در دریای خزر + عکس

دردسر سگ های مزاحم همسایه برای زن تنها در شمال تهران

شهلا عینکی در تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

دامادی که شب حجله کنار مادرش خوابید / عروس شکایت کرد

تجاوز حیوانات به دختر جوان / وحشی ترین قاچاقچی چه بلایی سر دختر جوان آورد؟! + عکس

اقدام احمقانه / دزدان از لحظه سرقت بی ام و عروس و داماد فیلم گرفتند!+ فیلم گفتگو

تجاوز به سمیرا در خانه دوست خواستگارش / حامد اجازه همخوابی را به دوستش داد + عکس

زوج روسی 30 زن را خوردند! + عکس

زندگی زن شوهرداری که مثل فیلم های ترکیه ای کثیف بود ! / او مرد غریبه را برای همخوابی به خانه اش برد

کدخبر: 407274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟