خالکوبی های این جوان تهرانی رازی شیطانی داشت! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا،سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت: روز 12 مرداد ماه امسال پسر نوجوانی همراه پدرش به دادسرای ناحیه 27 تهران مراجعه و در طرح شکایتی عنوان داشت که توسط یکی از جوان های محل به نام "بهزاد" مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .

با طرح شکایت اولیه با موضوع "آزار و اذیت" و تأکید موضوع از سوی پزشکی قانونی ، پرونده جهت ادامه تحقیقات و دستگیری متهم از شعبه 4 بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

نوجوان 13 ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 20:30 در حال رفتن از باشگاه به سمت خانه بودم که یکی از بچه محل ها به نام بهزاد که مقابل در خانه شان ایستاده بود مرا صدا کرد ؛ زمانیکه به او نزدیک شدم تا ببینم بهزاد با من چکار دارد ، ناگهان دستم را گرفت و مرا با زور و تهدید به داخل خانه شان در طبقه دوم ساختمان برد . بهزاد در خانه شان را قفل کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ".

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران صبح امروز با مراجعه به محل سکونت بهزاد ، در حالیکه قصد داشت با مشاهده کارآگاهان از طریق پشت بام از محل متواری شود او را دستگیر و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند و شاکی پرونده پس از مواجه حضوری ، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داد .

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از مجرمین سابقه دار در زمینه زورگیری است که در شهریورماه سال 1390 نیز دستگیر و روانه زندان Prison شده و برابر تحقیقات میدانی انجام شده از محل سکونتش ، در در زمینه خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم با قرار قانونی ، جهت ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از متهم در مراحل مقدماتی است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای گمشدن 7 کودک در شهر ری چیست؟!

مرگ تلخ مردی در بیمارستان نور البرز / جزییات شکایت از دکتر!+ عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

فیلم لحظه دستگیری مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد! + جزییات دردناک

کدام خانم بازیگر دلباخته تهیه کننده متجاوز بود + جزییات

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

کدخبر: 404264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟