مرگ هولناک زن جوان بعد از قطع  4 دست و پایش + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تحول زندگی ریچل دی از یک زن جوان سالم 29 ساله به زنی که برای زنده ماندن دست و پا می‌زد تنها در کمتر از 24 ساعت بسیار دردناک است. او تنها چند ساعت بعد از گرفتن این عکس، توسط "مرگبارترین قاتلی که در موردش نشنیده بودید" راهی مسیر مرگبارش شد.
ریچل دی گرفتار سپسیس شده بود. وضعیت کشنده‌ای که بسیاری از مردم هرگز در موردش نشنیده‌اند؛ علیرغم اینکه سالانه در بریتانیا بیش از مجموع 3 سرطان روده، سینه و پروستات قربانی می‌گیرد. 
والدین ریچل استیو و برنی دی می‌گویند آنها مجبور بودند تماشا کنند که چگونه عفونت کشنده بدن دخترشان را در می‌نوردد و خون او را به حالت لخته‌هایی در می‌آورد که ارگان‌های حیاتی‌اش را مانند مغز، قلب، ریه‌ها و کلیه‌هایش در کنار دست‌ها و پاها و انگشتانش در بر می‌گیرد. بعد از 8روز خانواده ریچل مجبور شدند در تصمیمی وحشتناک با قطع پاها و دست چپ او موافقت کنند. بعد از عمل پزشکان به آنها گفتند به دلیل شدت عفونت دست راست ریچل را هم قطع کرده‌اند. دو روز بعد ریچل مبارزه‌اش برای زنده ماندن را باخت. 
والدین او تصمیم گرفته‌اند در مورد این قاتل The Murderer مرگبار آگاهی ایجاد کنند. آنها یک خیریه هم برای این هدف باز کرده‌اند. مادر او می‌گوید بی‌اهمیتی به این بیماری علت مرگ دخترش است. روزی که ریچل برای اولین بار احساس ناخوشی کرد آنها او را به بیمارستان شهر کاردیف بردند ولی دکترها علیرغم اینکه ریچل تمام علائم سپسیس را داشت او را با تجویز قرص استامینوفن به خانه فرستادند. "ریچل برای مردن به خانه فرستاده شد. خون او آلوده عفونت شده بود و فشار خونش به طرز خطرناکی پایین می‌آمد. بعد از ظهر آن روز ریچل در اتاقش از درد فریاد می‌زد." او بعد از وخامت حالش 10 رو زآینده را در ICU بیمارستان سپری کرد و هر روز ذره ذره به سمت مرگ پیش رفت.
پدر ریچل، استیو می‌گوید درمان سپسیس که نوعی عفونت حاد خونی است در صورت تشخیص به موقع بسیار کم‌هزینه اسن و در بیشتر مواقع موثر. خیریه آنها با جمعآوری کمک مالی، بیمارستان کاردیف را ملزم کرده است تا هرکس را با علائم عفونت و تب به آنجا مراجعه می‌کند برای یافتن نشانه‌های سپسیس مورد آزمایش قرار دهند. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

مرگ تلخ دختر 12 ساله یزدی زیر تیغ قصور پزشکی + عکس و جزئیات

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تعلیم رانندگی جان دختر 18 ساله را گرفت + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

جسد سوخته پسر جوان با موهای دم اسبی در حمام! / پلیس مشهد کمک خواست

تجاوز پزشک شیطان صفت به زن سرطان / او همه بیماران زنش را در اتاق معاینه لخت می کرد + عکس

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

در میهمانی زنی با نگاهش مرا تعقیب و برایم لبخند شیطانی زد !

دل خوشی از شوهرم نداشتم و با اولین پیشنهاد دوستش با او خوابیدم ! + عکس

پیشکش دختران ایرانی به عرب ها ! + عکس و سند

 

کدخبر: 394037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟