به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی کریمی، رئیسپلیس Police فتا کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال شکایت خانمی جوان مبنی بر هتک حیثیت وی در فضای‌مجازی و تهدید به قتل، بررسی پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی افزود: خانم شاکی در اظهارات خود عنوان کرد فرد ناشناسی در شبکه های اجتماعی اقدام به تهدید به قتل Murder و ارسال مطالب کذب و توهین آمیز علیه وی کرده که این موضوع موجب به مخاطره افتادن آبرویش شده است. 
کریمی ادامه داد: پس از طرح این شکایت، موضوع رسیدگی به آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی متهم شناسایی و به مرکز این پلیس احضار شد. 
رئیس پلیس فتا کرمانشاه یادآور شد: متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ ای بود اما در مواجهه با اسناد و مدارک جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد قبلا خواستگار این خانم بوده که پس از شنیدن جواب رد از وی تصمیم به انتقام گرفته است. 
وی تصریح کرد: این متهم در ادامه تحقیقات عنوان کرد، اولین کاری که به ذهنش رسیده ارسال مطالب کذب همراه با توهین و افتراء و تهدید به قتل در شبکه اجتماعی بوده است. 
کریمی خاطرنشان کرد: هرگونه رفتار مجرمانه در فضای مجازی با هر قصد و نیتی که باشد جرم Crime است و خاطی باید در برابر قانون Lawپاسخگو باشد. 
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: به هیچ عنوان نباید از امکانات فضای مجازی برای اخاذی، تهدید و هتک حیثیت دیگران استفاده کرد و نباید به دنبال این بود که شکست‌های فضای حقیقی را با اعمال مجرمانه در فضای مجازی جبران کرد. 
وی در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت مواجه با موارد مشکوک‌، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری اعلام کنند. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

عروس موقت، شوهرش را در دادگاه کتک زد / در تهران رخ داد

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

مخوف ترین و مرگ آورترین زندان ایران+ عکس

ستاره ایرانی همبازی دختر شیطان + عکس

رئیس جمهوری غیرقابل پیش‌بینی در ایران خواهیم داشت !

از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته چه خبر؟ / سینا و ... رفتند + عکس و گفتگو

آیا آرامش واقعی با ازدواج من به دست می آید؟

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

 

کدخبر: 393191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟