به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چند روز قبل مردی میانسال به مأموران پلیس تهران خبر داد که دزد The Thief به خانه‌اش دستبرد زده و 500‌میلیون تومان پول و طلا سرقت Stealing کرده است. او توضیح داد: من ساکن یکی از محله‌های شمال شهر هستم. ساعتی قبل همراه خانواده‌ام به مهمانی رفتم و زمانی که برگشتیم متوجه شدم که از خانه سرقت شده است. 
وقتی پرونده به دستور قاضی در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه‌یکم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت تحقیقات در این باره به جریان افتاد. بررسی‌ها در این باره ادامه داشت تا اینکه دختری جوان راز سرقت از خانه اعیانی را بر ملا کرد. او گفت سارق، پسر مورد علاقه‌اش است که او را فریب داده و از خانه دایی او سرقت کرده است.

دختر جوان توضیح داد: مدتی قبل با پسری جوان آشنا شدم که به من وعده ازدواج داده بود. او وقتی متوجه شد که دایی پولداری دارم به من پیشنهاد سرقت داد تا به این وسیله یک شبه پولدار شویم که قبول کردم. وقتی دایی‌ام همراه خانواده‌اش به مهمانی رفت ماجرا را به پسر مورد علاقه‌ام گفتم و او هم سرقت را رقم زد. البته این پایان ماجرا نبود بلکه چند روز بعد او خواسته عجیبی را مطرح کرد.

او گفت که اگر به او 100 میلیون تومان پول ندهم ماجرای همدستی من در سرقت را به خانواده‌ام می‌گوید برای همین من هم تصمیم گرفتم پلیس را از ماجرا با خبر کنم. 
با اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان راهی مخفیگاه وی شده و او را بازداشت و پول و طلاهای سرقتی را هم کشف کردند. 
سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر و با توجه به احتمال ارتکاب جرائم مشابه، متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرائم احتمالی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دوستم را بیهوش کرد تا شوهرش به من تجاوز کند / شوهر بعد از شکایت من در دادگاه تهران مرا طلاق داد

اقدام شوم پسر قمارباز با زن جوان تهرانی به خاطر باخت سنگین

محاکمه دوباره متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا / امروز صورت گرفت + عکس

تشکیل پرونده کیفری برای مدیر بانکی خاطی در اردبیل

فوری / گروگانگیری در پاریس برای ملاقات با مقامات ایرانی

اعتراف ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین تهران/ کیفرخواست در 4 جرم صادر شد

این پسر یزدی راز اتاق خواب زن و شوهرهای جوان را می دانست! / او با تهدید زنان را به رابطه شیطانی دعوت می کرد

عجیب ترین بازار خودرو جهان در ایران / اختلاف ۹۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار

نقشه پسر 17 ساله بی حیا برای زن مشهدی / او می گفت پلیس است!

وقتی زن متاهل در خانه دوستش گرفتار شهاب شد / جسد این جوان منحرف هرگز پیدا نشد!

زن شوهردار ایرانی با دو مرد افغانی سرو سری شیطانی داشت /شوهر باید کشته می شد

فریب خنده دار دختران زیبا از سوی مرد قوی هیکل + عکس

کدخبر: 388567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟