ماجرای علیرضا حقیقی برای فوتبالیست های خوش‌تیپ‌ ایرانی تکرار می شود؟!

از زمان ورود یوزهای ایرانی به روسیه با توجه به حضور خبرنگاران ایرانی و خارجی اطراف تیم سوژه‌هایی که رسانه‌ها به آن می‌پردازند، چندبرابر شده و هر روز اخبار جذاب زیادی از اردوی تیم‌ملی به گوش می‌رسد.

یادمان هست که در دوره قبلی وقتی علیرضا حقیقی با ظاهر آراسته درون دروازه تیم‌ملی ایستاد، طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی و حتی در میان هواداران تیم‌های خارجی پیدا کرد.

پیشنهادهای ازدواجی که دختران خارجی برای حقیقی فرستادند و توجه رسانه‌های خارجی به دروازه‌بان خوش‌چهره فوتبال ایران حسابی خبرساز شد.

حالا هم به ‌نظر می‌رسد ماجرایی مشابه این‌بار قبل از شروع جام‌جهانی برای بازیکنان ایرانی رخ داده است. دیلی‌میل در گزارشی به عکس کت‌وشلواری بازیکنان ایرانی در روسیه اشاره کرد و نوشت: «عکس بازیکنان خوش‌تیپ ایرانی در توییتر و رسانه‌های گروهی دیگر بازتاب گسترده‌ای داشت و خیلی‌ها را به تیم‌ملی ایران علاقه‌مند کرد.»

ژست‌های جالبی که شاگردان کی‌روش مقابل دوربین‌ها در هنگام سفر به روسیه با لباس رسمی گرفتند، شاید به تعداد طرفداران آنها قبل از جام‌جهانی بیفزاید! همچنین کارلوس کی‌روش که دیروز اجازه حضور هواداران و خبرنگاران را در تمرین تیم‌ملی صادر کرده بود، به گفت‌و‌گو با رسانه‌ها پرداخت. درحالی ‌که درباره تحریم شرکت نایکی از سرمربی پرتغالی سوال پرسیده شد، او در پاسخ به خبرنگاران ایرانی انتقاد و اعلام کرد؛ شما حق انتقاد از نایکی را ندارید، چون بین تیم‌ملی و باشگاه‌ها گزینه دوم را انتخاب کردید! با این‌که کی‌روش به ماجرای نایکی پاسخی نداد؛ همچنان بسیاری از بازیکنان ایرانی در تمرین از این کفش‌ها استفاده می‌کنند.

روزبه چشمی به خاطر اشتباهاتی که در بازی با ترکیه داشت، از سوی خیلی از کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت. با این‌که پیش‌بینی می‌شد کی‌روش هم به خاطر این اتفاق مدافع ملی‌پوش استقلال Esteghlal را از ترکیب اصلی تیم‌ملی خارج کند، او دیروز در مصاحبه‌اش گفت؛ از نظر او چشمی بهترین مدافع ١٠‌سال اخیر ایران است تا بدین شکل حمایت جانانه‌ای از بازیکن مورد علاقه‌اش داشته باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد استاد بی حیای دانشگاه مشهد به دختر دانشجوی عراقی

اعدام قاتل ندای 6 ساله مشهدی در ملاعام + عکس

دخترهای مجرد مراقب باشید! / هشدار جدی

سناریوی دختر بی حیا برا ی خواستگارش در بیابان های اراک

نقشه راننده شیطان صفت برای خانم معلم جوان در شمال تهران + عکس

گفتگو با مرضیه / بعد از سوختن چهره ام عشقم را از دست ندادم! + عکس تاثیرگذار

روی خط کمک / نانوایی که دختر بچه را پشت کیسه های آرد برد!

وحشتناک ترین حادثه برای یک فوتبالیست هنگام شوت زدن + فیلم

راز شوم خانه مجردی مرد شهرستانی در غرب تهران

دادگاه تهران زن دیوانه را به خاطر قتل وحشتناک شوهرش محاکمه کرد + عکس

انتقام خجالت‌آور پیک موتوری از زن متاهل تهرانی

نقشه راننده شیطان صفت برای خانم معلم جوان در شمال تهران + عکس

قتل یک زن در بهشت زهرای تهران / حمیرا راز تخلی را نمی دانست! + عکس

 

کدخبر: 387832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟