مردی مدتی قبل نزد کارآگاهان پلیس Police استان فارس رفت و خبر داد پسرش گم شده است. او گفت فرزندش به نام حمید برای انجام کاری از منزل خارج شده و دیگر برنگشته و به تلفن همراهش هم جواب نمی‌دهد.

کارآگاهان بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند، اما ردی از حمید به دست نیاوردند تا اینکه بالاخره جنازه او پیدا و معلوم شد این جوان با ضربات چاقو از پا درآمده است. این در حالی بود که همه شواهد نشان می‌داد قاتل The Murderer فردی آشناست زیرا همراه مقتول به محلی خلوت رفته و توانسته بود او را غافلگیر و ضربات مرگ‌بار را وارد کند.

مأموران در تحقیقات خود و با بررسی مکالمات تلفنی حمید به یکی از آشنایان مقتول به نام جواد ظنین شدند و وقتی او را بازداشت کردند، این مرد به قتل Murder اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جنایت Crime مسائل اخلاقی عنوان کرد. او در بازجویی‌ها گفت: چند ماه قبل از قتل وقتی از سر کار به خانه برمی‌گشتم حمید که تا آن‌موقع او را نمی‌شناختم سد راهم شد و شروع به صحبت کرد. حرف‌های او مشکوک بود و حدس زدم نقشه شومی در سر دارد. او از من شماره تلفنم را خواست، ولی من گفتم شماره را به او نمی‌دهم.

در این زمان بود که من را با چاقو تهدید کرد و به محلی خلوت کشاند. این‌گونه بود که شماره تلفن من را به دست آورد تا اینکه روز حادثه Incident با من تماس گرفت و در مکانی خلوت با من قرار گذاشت. وقتی به محل قرار رفتم، فهمیدم نقشه‌ای کشیده است. او می‌خواست من را مورد آزارواذیت قرار دهد، ولی من مقاومت کردم و به‌این‌ترتیب درگیری شروع شد. من در این کشمکش با چاقو سه ضربه به او زدم و قتی حمید خون‌آلود روی زمین افتاد، از ترس فرار Escape کردم».

متهم در ادامه صحنه جرم Crime را نیز بازسازی کرد و پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد. نماینده دادستان در جلسه محاکمه جرم جواد را محرز دانست و برای او تقاضای مجازات کرد. اولیای دم نیز وقتی در جایگاه قرار گرفتند، با رد ادعاهای جواد گفتند حمید پسری سر به راه و بااخلاق بود و تهمت‌هایی که به او زده می‌شود به هیچ‌عنوان صحت ندارد.

آنها سپس خواستار قصاص قاتل شدند. وقتی نوبت به متهم رسید، او بار دیگر ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت مقتول مهدورالدم بود و به‌همین دلیل او را کشتم. این اظهارات برای هیئت قضات قانع‌کننده نبود و آنها بعد از مشورت به این نتیجه رسیدند که جواد در قتل عمدی گناهکار است به همین دلیل او را به قصاص محکوم کردند. متهم درحال‌حاضر در زندان Prison به‌سر می‌برد و پرونده او باید به دیوان‌عالی کشور فرستاده شود تا قضات در آنجا نیز جزئیات را بررسی و نظر خود را اعلام کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محمود در 60 سالگی می خواهد زن شود / ازدواجم و بچه دار شدنم اشتباه بود!

تجاوز وحشیانه جوان تعمیرکار به زن بیوه و پسر 13 ساله اش در جنگل + عکس

مریم: همه چیز در اتاق خواب تمام شد، من قاتل شدم !

محاکمه به خاطر برقراری ارتباط شوم اجباری با دختر جوان + عکس

حمله وحشیانه و مرگبار به یک مرد هنگام خرید کادو + عکس

این 20 جسد سر نداشتند / شناسایی خانواده ها با آزمایش ژنتیکی

این خانم بازیگر در رختشویی کار می کند!

مرگ بازیکن سابق استقلال در تصادف رانندگی + عکس

جزئیات جدید از فاجعه خونین بازار تهران

دخالتی در فرار خاوری به کانادا نداشتم / ناگفته هایی از پرونده 3 هزار میلیاردی پس از 6 سال سکوت + فیلم گفتگو

خطرناکترین خواستگاری توسط پسر خلافکار از سولماز 17 ساله !

فیلمبرداری از تجاوز 2 دوست به دختر 14 ساله در بروجن

فوری / 2 راننده از خدا بی خبر صبح امروز در مشهد اعدام شدند / در ملاعام اجرا شد + عکس

 

کدخبر: 379581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟