گزارش تصویری از  لحظه به لحظه قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط شیطان + فیلم وعکس
حجم ویدیو: 5.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش گروه جنایی رکنا، روزهای نخست شهریور ماه سال گذشته چوپان رهگذری در روستای کهریز از توابع شهرستان مهاباد جسد سوخته یک فرد ناشناس را پیدا و موضوع را پلیس Police گزارش می دهد. با حضور پلیس در محل مشخص می شود چند روز قبل پسر جوانی همراه دوستانش از خانه خارج و دیگر برنگشته است که احتمال می رود این جسد متعلق به وی باشد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به پسر 19 ساله به نام صادق است که چند شب قبل از آن روز همراه با دوستانش برای تفریح از خانه خارج شده است.

در ادامه، پلیس در گام نخست دوستان صادق را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کرد، دوستان صادق در بازجویی به قتل Murder هولناک وی اعتراف کردند.

دایی مقتول در تشریح ماجرا به خبرنگار رکنا، گفت: ساعت 9 شب دومین پنجشنبه شهریور ماه صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و به احتمال زیاد شب برنمی گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش می شود و دیگر جواب مادرش را نمی دهد. زمانی که مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی صادق به نام دانیال می گیرد، دانیال می گوید: صادق در تبریز یک دوست دختر دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد.

دایی مقتول در ادامه گفت: من و پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک می شویم و ماجرا را به پلیس خبر می دهیم که متاسفانه چند روز بعد جسد وی پیدا می شود.

من که برای شناسایی جسد به سردخانه رفته بودم، از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق توانستم او را شناسایی کنم.

دایی مقتول درباره فیلمبرداری قاتلان از لحظه قتل صادق می گوید: فیلم که پخش می شود، صادق را در حال خون ریزی و بی هوش در صندلی عقب نشان می دهد و در یک جای دیگر فیلم دانیال صادق را از خودرو پیاده می کند و با ساطور به جانش می افتد که یک ضربه به کمر صادق و یک ضربه دیگر به گلویش می زند، صادق به طور کامل بی هوش می شود و در آنجا دانیال فریاد می زند " من شیطان Evil هستم و تو به جهنم می روی، حالا با ملیکا صحبت می کنی ( دوست دختر دانیال )".

دانیال فردای آن شب به محل جنایت Crime باز می گردد و می بیند که صادق هنوز زنده است در آن لحظه دانیال به صادق می گوید:" هنوز زنده ای و در این لحظه فیلم بنزین را روی صادق می ریزد و او را زنده زنده به آتش می کشد، دانیال هم در آن زمان با جسد در حال سوختن صادق به صورت سلفی از خود فیلم می گیرد.

دایی صادق در آخر گفت: یقین دارم که صادق عضو باند شیطان پرستی نبوده، به خاطر اینکه خود صادق قربانی عقاید اعضای یک باند شیطانی  شده است. حتی شایعه هایی درباره مصرف زیاد موادمخدر آنها در فضای مجازی منتشر شده که اصلا درست نیست، متاسفانه صادق قربانی یک باند شیطانی شده است. من شنیده ام حتی قاتلان تا به این لحظه از این کار ابراز پشیمانی نکرده اند.

قتل+مهاباد

نامه ای که خوانده نشده است

قاتلان پسرمان او را به وحشتناک ترین روش کشته اند به نحوی که داعشی ها با قربانیانشان اینگونه نبودند.

به گزارش گروه جنایی رکنا،خانواده مقتول خواستار انتشار  نامه سرگشاده ای شده اند که آن را به مسئولان شهرستان مهاباد ارسال کرده اند. متن نامه به شرح زیر است:

با عرض سلام و دعای خیر

با دلی پر از اندوه و چشمانی اشکبار به استحضار شما عزیزان می رساند که متاسفانه چندی پیش در مورخه31/06/96 فرزند دلبندمان مفقود گردید؛ از همان زمان، با نگرانی، جستجوی ما آغاز شد و متاسفانه تا چهار روز، بی نتیجه ماند تا این که در روز چهارم از سوی زحمتکشان اداره آگاهی شهرستان با خبر شدیم جسد سوخته ای که با مشخصات فرزند ما همخوانی دارد، پیدا شده است.

با ترس و وحشت فراوان برای شناسایی، راهی شدیم. متاسفانه در آنجا با صحنه ای روبرو گشتیم که دنیا را جلوی چشمان ما تیره و تار کرد. شک ما به یقین تبدیل شد، زیرا شواهد(انگشتر دست و کلید منزل همراه او) این را ثابت می کرد. به هر حال، منتظر تحقیقات پرونده و نتیجه کالبد شکافی ماندیم. در مدت زمان بسیار کمی(یک روز)، زحمتکشان اداره آگاهی با زیرکی و سرعت عمل توانستند قاتلان را دستگیر نمایند. در ناباوری همه، قاتلان، دوستان صمیمی فرزندمان بودند. اما در این بین، آنچه بیش از خبر مرگ دلبندمان روح ما را جریحه دار و آزرده کرد، فیلم هایی بود که توسط قاتلان از صحنه قتل Murder گرفته شده و به دست ما رسیده بود. فیلم هایی که در دو نوبت ضبط شده و مرگ مقتول را کامل می کرد. فیلم اول که در شب گرفته شده و با آلت قتاله ساطور به جان مقتول افتاده و سپس در حین خونسردی و با گفتن جملات«من شیطان Evil  هستم» و «به جهنم"د....."(دوست صمیمی مقتول) خوش آمدی»، با گرفتن عکس و فیلم سلفی بر روی جنازه، وی را رها می نمایند. در فیلم دیگر، سپیده دم بر سر جنازه رفته تا از مردن وی اطمینان حاصل نمایند، ولی با ناله ی مقتول روبرو می گردند. در حین بی رحمی، با فحش و ناسزا به او می گویند:«... هنوز زنده هستی؟» و سپس آتش روشن کرده و او را زنده زنده در داخل آتش می اندازند، مقتول از شدت درد سعی می نماید خود را نجات دهد ولی با ریختن بنزین روی او، مرگش را حتمی می نمایند؛ قتل مهاباد

کاری که داعش، آن را بسیار راحت تر انجام می دهد. اما نکته جالب توجه اینجاست که متاسفانه تاکنون این خبر در هیچ یک از پایگاه های خبری و اخبار حوادثی انعکاس نیافته و منتشر نشده است که این امر، ناراحتی ما را دو چندان کرده است. اکنون نیز از شما عاجزانه خواهشمندیم که اولا با جدیت، این فاجعه ی دلخراش را پیگیری نموده و یاریگر دادخواهی این خانواده داغدیده باشید. دوما، این خبر را منعکس نمایید که خانواده ها هوشیار شده و مراقب فرزندان خود باشند تا بار دیگر قصه ی صادق و صادق ها تکرار نشود.

اجرتان با خدا

خانواده داغدیده صادق برمکی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رفتار زننده دختران 18 ساله با یک پسر + فیلم و عکس

سرنوشت شوم دختر جاسوس و پدرش در پارک + عکس

داماد شیرازی آدمکش یک میلیاردی اجیر کرد!

مرد زن نما دستگیر شد/ این پسر در خیابان های شاهرود می چرخید!+ عکس

مرد جوان زن خود را با کلاشینکف کشت / عصر پنج شنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد!

دادگاه حکم داد تا جوان شیطان صفت با دختر 14 ساله ازدواج کند

خواستگاری بی شرمانه از دختر 18 ساله برای مرد 60 ساله / عروس به 110 زنگ زد

مرد بی رحم هنگام آزار و آذیت به دختر ۱۴ ساله اسید خوراند!

پایان خونین دورهمی شبانه 7 دختر و پسر در شمال تهران + فیلم و عکس های دلخراش

گفت و گو با عفت 24 ساله که 1ز 16 سالگی زندان خانه دومش است!

سقوط دردناک زن جوان در گردنه حیران هنگام سلفی گرفتن + فیلم

 

کدخبر: 366977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟