همه چیز از اختلافات خانوادگی بین من و شوهرخواهرم شروع شد. با آن که او از حدود 20 سال قبل با خواهرم ازدواج کرده و در کنار ما زندگی می کرد اما با دخالت هایش در زندگی شخصی من کار را به جایی رساند که دیگر تحمل حرف هایش را نداشتم و در یک اقدام جنون آمیز و برای انتقام از او دستم به خون خواهرزاده خردسالم آلوده شد از این که آن پسر خردسال را قربانی اختلافات خانوادگی کردم بسیار پشیمانم و به شدت رنج می کشم چرا که ... 

جوان 30 ساله به نام مسعود پس از آن که صحنه جنایت Crime هولناک خود را در حضور قاضی Judge سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل Murder عمد مشهد) بازسازی کرد به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: مادرم 4 فرزند داشت که شوهرش فوت کرد مدتی بعد مادرم با مرد دیگری ازدواج کرد و یک سال بعد من به دنیا آمدم اما هنوز کودک خردسالی بودم که مادرم نتوانست با همسر دومش کنار بیاید و به همین خاطر از پدرم طلاق گرفت . من و 4 خواهر و برادرم نزد مادرم ماندیم. از آن روز به بعد مادرم دیگر ازدواج نکرد و همه تلاش خود را برای سر و سامان دادن ما به کار گرفت. من هیچ وقت به مدرسه نرفتم اما خواندن و نوشتن را با کمک برادرانم آموختم. روزها می گذشت و مادرم با حقوقی که پس از مرگ شوهرش دریافت می کرد زندگی را اداره می کرد.

15 ساله بودم که برای اولین بار طعم مواد مخدر Drugs را چشیدم. آن روز عده ای از دوستانم به منزل ما آمدند و با تعارف آن ها مصرف تریاک را شروع کردم. طولی نکشید که مقدار مصرفم بالا رفت و به یک معتاد Addicted حرفه ای تبدیل شدم و تا 25 سالگی به مصرف مواد مخدر ادامه دادم این در حالی بود که مادرم مجبور بود هزینه های مصرف مواد مرا تامین کند. پس از آن به خود آمدم و مواد مخدر را کنار گذاشتم تا این که اواخر زمستان سال گذشته زمانی که مادرم برای خرید نان به نانوایی محل رفته بود با زن دیگری آشنا شد. صحبت های آن ها به وضعیت خانوادگی کشید و هر دو نفر درباره فرزندان مجردشان با هم حرف زدند و بدین ترتیب قرار شد من با دختر 19 ساله آن زن به نام فاطمه ازدواج کنم.

روز بعد به خواستگاری رفتیم و صیغه محرمیت بین ما جاری شد اما چند روز از این ماجرا نگذشته بود که دخالت های دامادمان زندگی مرا به هم ریخت.

او عنوان کرده بود مسعود معتاد است و این حرف به گوش خانواده عروس رسیده بود تا این که یک روز صبح مادرزنم با من تماس گرفت و گفت: «فاطمه از منزل فرار Escape کرده است». هر چه به دنبال او گشتم او را پیدا نکردم تا این که خانواده همسرم نیز به مکان نامعلومی نقل مکان کردند.

این گونه بود که من کینه دامادمان را به دل گرفتم چرا که خانواده همسرم به من مشکوک شده بودند. چند روز برای انتقام از شوهرخواهرم نقشه کشیدم تا این که با وسوسه های شیطان Evil تصمیم به قتل پسر 8 ساله اش را گرفتم و بدین ترتیب خواهرزاده بی گناهم قربانی اختلافات خانوادگی ما شد حالا هم ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سلفی مسافران نوروزی با دکتر روحانی در چیتگر تهران + فیلم و عکس

انهدام خودروی انتحاری و هلاکت تروریست ها در شرق کشور توسط ماموران سپاه

قاتل با مینا زن صیغه ای ارتباط پنهانی داشت / چند نفر را اجیر کردم تا او را بکشند + عکس

فیلم سوپر مارکت که اقدام شوم مرد شیطان صفت با یک دختر را نمایش می دهد + فیلم و عکس

دختر خیابانی پسر دورگه ایرانی را عضو باند مخوف سیانوری ها کرد

نخستین قتل سال ۹۷ در تهران با همسرکُشی آغاز شد /مرد قاتل فراری است

گزارش تصویری از اعدام قاتل اراک با طناب زرد در ملاعام + فیلم و عکس

عکس / خانواده جان باختگان‌ حادثه هوایی تهران-یاسوج در کنار سفره‌هفت سین 

فریبا در روز عروسی شوهر و هوویش مُرد!

خانم بازیگر ایرانی از دعوت شوم یک کارگردان سرشناس به یک خانه پرت خبر داد + عکس

شوهرم با دوست دختر سابقش که شوهر دارد، ارتباط شیطانی گرفته است

ناصر با وعده وام الهه را تسلیم خصیصه شیطانی اش کرد

این جوجه کباب‌ها را در ایام نوروز نخورید! / هشدار جدی تعزیرات حکومتی تهران

پیام تبریک عجیب سرهنگ قهرمانلو برای عید نوروز

ماجرای پیامی عجیب که علنی شد / عیدتان مبارک خانه ما نیایید ما در سفریم+ عکس

در این زندان سگ ها را به جان برهنه ها می انداختند+ تصاویر تکاندهنده ۱6+

کدخبر: 363025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟