به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز 9 اسفند ماه مرد جوانی در تماس با ماموران کلانتری 118 ستارخان از مرگ خونین باجناقش در خانه اش خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امورجنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان با حضور در طبقه دوم ساختمان 4 طبقه در خیابان مریم میدان صادقیه با جسد خونین مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه گردن هدف 11 ضربه چاقو قرار گرفته بود.

باجناق قربانی جنایت Crime در تحقیقات پلیسی گفت: 8 ماه قبل همسر و دختر باجناقم برای زندگی به آمریکا رفتند و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه صبح امروز خواهرزنم از آمریکا با من تماس گرفت و ادعا کرد که 2 روز است که هر چه به شوهرش زنگ می زند جواب تلفن هایش را نمی دهد.

وی افزود: نگران امیر شده بودیم به همین خاطر با توجه به کلیدی که از خانه آنها در اختیار من بود برای سرکشی به خانه باجناقم آمدم و زمانیکه وارد اتاق خواب شدم با جسد خونین امیر روبرو شدم.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که عامل جنایت بدون تخریب وارد خانه شده و هیچ سرقتی رخ نداده است و بررسی های تیم پزشکی قانونی در صحنه جرم Crime نشان از آن داشت که 2 روز از مرگ مرد تنها در خانه گذشته است و آثار دفاعی روی بدن وی وجود دارد.

بنا به این گزارش، بازپرس مرادی دستور داد تا جسد قربانی جنایت برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس ها برای دستگیری عامل این جنایت پنهانی در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 361782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟