شوهرم فهمید بچه از او نیست و ..! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال 94، زن 30‌ساله‌ای به نام آرزو با مراجعه به اداره پلیس، مأموران را از ناپدید شدن کودک خردسالش باخبر کرد و گفت: «ساعتی قبل همراه پسر خردسالم با خودروی پراید بیرون آمدم و کنار خیابان توقف کردم تا از مغازه خرید کنم. وقتی برگشتم از پسرم خبری نبود.‌» با ثبت این توضیحات، مأموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. آنها در اولین گام از تحقیقات خود به درگیری‌های آرزو و شوهر 35‌ساله‌اش پی بردند. در بررسی‌های بعدی معلوم شد که دایی شوهرش برای میانجیگری به خانه زوج جوان رفت و آمد زیادی داشته است. در حالیکه بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت زن جوان راهی اداره پلیس شد و راز قتل Murder فرزندش را بر ملا کرد. او گفت: «من خودم پسرم را سر به نیست کردم و حالا پشیمانم.‌»

وی در ادامه گفت: «از همان سال‌های اول که با شوهرم ازدواج کردم مدام با هم درگیر بودیم به همین دلیل پیام – دایی شوهرم – را در جریان اختلافاتمان گذاشتیم و از او کمک خواستیم. او چند بار برای وساطت به خانه ما آمد و ما را آشتی داد. در آن مدت خیلی برای او صحبت کردم و او نیز ابراز دلسوزی می‌کرد تا اینکه ارتباط‌مان به هم نزدیک‌تر شد.‌» زن جوان در ادامه گفت: «من و شوهرم در یک خانه بودیم، اما از هم جدا زندگی می‌کردیم. پیام در غیاب شوهرم به دیدنم می‌آمد تا اینکه روزی متوجه شدم باردارم. وقتی شوهرم ماجرا را فهمید مشکوک شد و با به دنیا آمدن پسرم اوضاع بدتر شد. سعی کردم او را قانع کنم تا اینکه فهمیدم قصد دارد از بچه آزمایش DNA بگیرد. من و پیام از اینکه شوهرم به رابطه ما پی ببرد خیلی نگران بودیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم پسرم را سر به نیست کنیم، اما نمی‌دانستم پیام قصد کشتن بچه را دارد تا اینکه زمانی فهمیدم که خیلی دیر شده بود و او این نقشه را تمام کرده بود.‌»

به دنبال اظهارات زن جوان مأموران پیام را بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل کردند. آن مرد با تأیید توضیحات زن جوان در خصوص قتل گفت: «وقتی از تصمیم خواهرزاده‌ام باخبر شدم تصمیم گرفتم پسر بچه را به قتل برسانم. روز حادثه Incident بچه را از آرزو گرفتم و به خیابان خلوتی در حاشیه ورامین بردم. سپس او را با دستمالی خفه کردم و جسدش را در چاه 18‌متری در همان محل انداختم و فرار Escape کردم.‌»

بعد از این توضیحات مأموران به آدرس چاهی که پسر خردسال در آن افتاده بود، رفتند و بقایای جسد پسر خردسال را در عمق چاه کشف کردند و به پزشکی قانونی منتقل کردند. با کامل شدن تحقیقات دو متهم به اتهام رابطه نامشروع و پیام به اتهام قتل عمد و آرزو به اتهام معاونت در قتل روانه زندان Prison شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. شوهر آرزو در حالیکه پرونده در نوبت رسیدگی قرار داشت فوت کرد به همین دلیل اولین جلسه رسیدگی به پرونده، در غیاب او برگزار شد.

در آن جلسه نماینده دادستان برای دو متهم درخواست اشد مجازات کرد. سپس زن جوان بعد از شرح ماجرا در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید نمی‌دانستم پیام قصد کشتن پسرم را دارد. او گفته بود می‌خواهد او را به یک دلال بفروشد. به همین خاطر به او اعتماد کردم و پسربچه را به او سپردم و بعد به پلیس گفتم پسرم دزدیده شده است.‌» در پایان بعد از آخرین دفاع متهمان، هیئت قضایی هر دو متهم را به 99 ضربه شلاق Whip و پیام را به پرداخت دیه و10 سال حبس و آرزو را به پنج‌سال حبس محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما از سوی قضات یکی از شعبات دیوان نقض و پرونده برای اعلام نظر رئیس قوه قضائیه درباره مجازات دو متهم ارجاع داده شد.

به این ترتیب صبح دیروز دو متهم بار دیگر در همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفتند. ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست رئیس قوه قضائیه برای دو متهم پرداخت دیه را درخواست کرد. سپس زن جوان در حالیکه اشک می‌ریخت در آخرین دفاعش گفت: «اشتباه کردم و حالا پشیمانم» در ادامه پیام نیز در آخرین دفاعش گفت: «فقط از ترس آبرویم پسربچه را کشتم چون فکر می‌کردم فرزند خودم است.‌»

در پایان هیئت قضائی بعد از شور، دو متهم را به 99‌ضربه شلاق، پیام را به پرداخت دیه کامل و 10 سال حبس و زن جوان را به پنج‌سال حبس محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم را تعقیب کردم و درخانه خانم حسابدار شرکت در وضعیت بدی مچ اش را گرفتم و ..!

تجاوز به فاطمه 17 ساله در کارگاه قنادی / وقتی کارم تموم شد عماد مرا نگه داشت و ...!

این جوان شیطان صفت را می شناسید؟/او دانش آموز پسر را به جنگل لویزان برد و ..!+عکس بدون پوشش

بزرگ­ترین و مرگ­بارترین زلزله‌­های 110 سال اخیر ایران

دختر 3 ساله که درهواپیما جامانده بود + عکس

عجیب ترین مهریه برای خانم مجری!+ فیلم

زهره زن مطلقه بود با من ازدواج کرد/او رفتارهای کثیفی داشت تا اینکه..!

کیوان 19 ساله عاشق زن شوهردار شد! / فرزانه 35 ساله در کوچه خلوت غافلگیر شد و ..! + عکس

اقدام شیطانی پسردایی عروس / تازه داماد در پارک یافت آباد سر قرار رفت و ..!

175 سال زندان برای پزشک شیطان صفت / او به دختر 6 ساله هم رحم نکرده بود! +عکس

برادر ناتنی ام دور از چشم مادرش به من محبت می کرد تا اینکه خانم معلم راز سیاه مرا فهمید و ..!

تصمیم جنون آمیز عروس / صبح وقتی بیتا را دیدم وحشت کردم و ..!

4 ماه حبس برای مرد متاهلی که کانال بی بند و باری را اداره می کرد

شوهرم فهمید بچه از او نیست و ..! + عکس

فداکاری خانم دکتر عباسی برای نجات جان یک بیمار

اقدام عجیب داماد بی غیرت با نوعروس جوانش / از برادان زنم کتک خوردم و ..!

راز کشته شدن سلطان سیمان ایران در دره وحشت جاده هراز + عکس

آخرین گفتگو با سهیلا جورکش/ بینایی چشم چپم را با روش جراحی نوین به دست آوردم + عکس

دانشجوی دکترا، عضو باند سرقت های میلیاردی / دوستان که درس نمی خواندن شرایط بهتری از من داشتند!

کدخبر: 350738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟