پیشنهاد شرم‌آور ترامپ به خانم بازیگر  فیلم‌های مبتذل+ تصاویر

به نقل از گاردین، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا از روز گذشته (شنبه) به دنبال افشای اطلاعاتی درباره روابط نامشروع با «استفانی کلیفورد»، یک بازیگر Actor زن فیلم های مبتذل، با اتهامات جدیدی مواجه شده است.

بر این اساس، یک بازیگر زن دیگر فیلم‌های مستهجن در مصاحبه با «دیلی بیست» اعلام کرد که ترامپ Trump و استفانی کلیفورد از او هم دعوت کرده بودند به آنها ملحق شود.

این بازیگر فیلم‌های مبتذل که نامش «آلانا اوانز» است با تأیید روابط نامشروع ترامپ و استفانی در ماه مارس 2006، یعنی اندکی پس از به دنیا آمدن بارونز، پسر کوچک ترامپ و ملانیا، اعلام کرد: «استفانی چهار یا پنج بار با من تماس گرفت و در دو تماس آخر در کنار دونالد ترامپ بود و من صدای او را هم می‌شنیدم. ترامپ از پشت تلفن می‌گفت آلانا، به مهمانی Party ما بیا. ما منتظر تو هستیم.»

آلانا در ادامه گفت که پیشنهاد بی‌شرمانه ترامپ را قبول نکرد؛ اما روز بعد با استفانی تماس گرفته است. استفانی در تماس با آلانا به او گفته بود که ترامپ به او پیشنهاد کرده بود که کلیدهای آپارتمانش در فلوریدا را در اختیار او قرار دهد.

دیلی بیست این گزارش را پس از آن منتشر کرد که روزنامه وال استریت ژورنال روز گذشته در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای ترامپ برای اینکه استفانی کلیفورد را در مورد داشتن رابطه غیراخلاقی با رئیس جمهور آمریکا ساکت نگه دارد، 130 هزار دلار (حدود نیم میلیارد تومان) به او حق السکوت داده است. گزارشها حاکی از آن است که وکیل ترامپ این باج 130 هزار دلاری را یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 به این زن بدنام داده است.

«آلانا اوانز» در حالی افشاگری وال‌استریت ژورنال درباره ترامپ را تایید کرده است که خود ترامپ روز گذشته هرگونه ارتباط با «استفانی کلیفورد» را رد کرد. حتی کلیفورد نیز در دفاع از ترامپ، داشتن رابطه با او را تکذیب کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

7397490_582

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم تعقیبم کرده بود و وقتی با بهمن وارد خانه شوم شدیم، پلیس ما را در وضعیت بد دستگیر کرد

تقاضای عجیب یک قاتل برای اعدام شدن از قاضی دادگاه تهران + عکس

با خواستگار خواهرم ازدواج کردم!

شمع که خاموش شد صدای وحشتناکی از حیاط آمد و عروس باردار ..!

اعتراف عجیب راننده شیطان صفت پس از آزار دختر جوان تهرانی

بهار نوعروس 30 روزه زندانی شد!

۳۸ دقیقه وحشت از حمله موشکی به ایالت هاوایی امریکا

محاکمه نامادری به خاطر قتل دخترخوانده 16 ساله در شهر ری

وقتی شوهرم مهمان جوانش که یک زن بود را معرفی کرد، خشکم زد!

راز شوم نوعروس در خانه مادرشوهرش لو رفت / وقتی به مهمانی های شبانه می رفتم ..!

یک زن از دختران آشتیان برای خودش خواستگاری می کرد و ..!

مأموریت ویژه کماندوهای ارتش ایران در عملیات نجات ملوانان گرفتار در نفتکش + عکس

فروشنده دختر برای نجات از دست صاحبکار شیطان صفت، شرور اجیر کرد!

ورود کشتی ژاپنی برای آغازعملیات سرد کردن کشتی

کدخبر: 346896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟