صبح دیروز نماینده حقوقی بیمارستان اکبر‌آبادی به دادسرای امور جنایی تهران آمد و از پنج‌خانواده که پس از زایمان نوزادان مرده، محل را ترک کرده بودند، شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: هر روز تعدادی زن برای زایمان به بیمارستان مراجعه می‌کنند. حدود یک‌ماه است که مسئولان بیمارستان با موضوع عجیبی روبه‌رو هستند. در این یک‌ماه تعدادی زیادی زن جوان برای زایمان به بیمارستان مراجعه کردند که از میان آنها پنج زن جوان وقتی متوجه شدند نوزادشان فوت کرده است بدون اطلاع و تسویه حساب از بیمارستان خارج شدند. وی ادامه داد: اولین زن در تاریخ 8 آذر ماه امسال برای زایمان مراجعه کرد. متأسفانه نوزاد این زن که پسر هم بود ساعت 21:05 همان شب مرده به دنیا آمد و ما هم به خانواده این زن موضوع فوت نوزادشان را اطلاع دادیم که ساعتی بعد وقتی پرستار برای تجویز دارو به اتاق زن جوان می‌رود متوجه می‌شود این زن به صورت مخفیانه و بدون اینکه با بیمارستان تسویه حساب کند از بیمارستان خارج شده است.

پس از این حادثه Incident موضوع به اداره پلیس اطلاع داده شد و جسد نوزاد هم برای سیر مراحل قانونی در سردخانه بیمارستان نگهداری می‌شود. وی درباره تاریخ دومین نوزاد فوت شده هم گفت: دومین نوزاد فوت شده هم ساعت 8 صبح روز دهم‌آذر ماه در بیمارستان بدنیا آمد که تشخیص اولیه حکایت از این داشت علت فوت نوزاد حماتوم پشت جفت بوده است. این زن هم پس از بدنیا آمدن نوزادش به طرز مرموزی از بیمارستان خارج شد و دیگر بازنگشت‌. وی درباره سومین نوزاد فوت شده هم گفت: زن جوانی در تاریخ 30آبان برای زایمان به بیمارستان مراجعه کرد. این زن که بر اساس پرونده پزشکی‌اش قبلاً هم سابقه سقط جنین داشته بود از سوی پزشکان مورد معاینه قرار گرفت، اما در نهایت روز یازدهم آذر‌ماه نوزادش در بیمارستان فوت کرد که در نهایت مادر این نوزاد همراه همراهانش همان روز از بیمارستان خارج شدند و پس از این هم برای تسویه حساب و تحویل جسد نوزاد به بیمارستان مراجعه نکردند. زن دیگری هم در همان روز نوزاد مرده بدنیا آورد که او هم وقتی متوجه فوت نوزادش شده بود به صورت مخفیانه از بیمارستان خارج شده بود. نماینده حقوقی بیمارستان درباره پنجمین نوزاد فوت شده هم گفت: در تاریخ پانزدهم آذرماه زن جوان دیگری برای زایمان در بیمارستان بستری شد که این زن هم نوزادش به صورت مرده بدنیا آمد. این زن هم وقتی متوجه شد نوزادش فوت کرده بدون اینکه مراحل ترخیص را طی کند به صورت مخفیانه از بیمارستان خارج شده بود و پس از آن هم ما دیگر به او و خانواده‌اش دسترسی پیدا نکردیم.

وی در پایان گفت: این پنج‌خانواده هیچ کدام هزینه‌های بیمارستان را پرداخت نکرده بودند و پس از فرار Escape هم برای تحویل جسد نوزادشان به بیمارستان مراجعه نکردند. به همین دلیل این پنج پرونده را برای بررسی و گرفتن مجوز دفن و دستورات لازم به دادسرای جنایی آوردم تا تکلیف اجساد پنج نوزاد مشخص شود. در پایان قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران به مأموران دستور داد تا خانواده نوزادان فوت شده شناسایی و برای تحقیق به دادسرا احضار شوند. همچنین وی دستور داد اجساد پنج نوزاد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. تحقیقات درباره این پرونده‌ها ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر 10 ساله در اتاقک نگهبانی یک پارک در تهران

عروس باردار داماد بی خیال را کشت / نامزد بودیم که این اتفاق افتاد و ..! + عکس

هانیه، قهرمان 14 ساله شب زلزله کرمانشاه + عکس

رفت و آمدهای تبهکار 23 ساله به خانه مجردی زن صیغه اش / او در کمین پلیس افتاد

شکایت یک زن از جراح به خاطر اتفاقی عجیبی که در اتاق عمل افتاد!

اعتراف تلخ عروس و داماد 19 ساله در کاشمر

عاملان شهادت مأمور پلیس اصفهان در ملأ عام اعدام شدند

راز تلخ جسد قطعه قطعه شده پسر جوان در میاندوآب

38 کشته و مجروح در تصادف اتوبوس اردوی دانش آموزان دختر / اسامی فوتی ها + فیلم و عکس

قتل زن جوان در وسط دریا / او به همراه شوهر و دوکودکش سوار قایق بودند که..! + عکس

سلفی مرگ 8جوان + عکس

مصطفی داخل ماشین به من تجاوز کرد و من سر او را داخل ماشین بریدم!+ عکس

احتمال زلزله تهران قوی تر از همیشه /دپوی دارویی و تجهیزاتی برای زلزله احتمالی تهران

پشت پرده های سیاه از زندگی قاتل ستایش قریشی + عکس

به همسرم چه بگویم ! به ارتباط های شیطانی معتاد شده ام!

وداع با کوهنوردان / هنوز مرگ علیرضا را باور نداریم + عکس

آخرین دفاع تاجر خودروهای خارجی به قتل نیم میلیارد تومانی! + عکس

این مرد پر سر و صدا را می شناسید؟ / او مجرم کاربلدی بود + عکس

کدخبر: 336469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟